Voiko raskaus nousta hattuun..?

"On omissakin tutuissa sitten just noita jotka leijuu raskaudellaan, mitä en todellakaan tajua. Yhden kaverin kanssa meni välit lopullisesti poikki kun tämä alkoi kehuskella raskaudellaan ja luoda jotain ihem kilpailuasetelmaa siitäkin asiasta. En todellakaan ala tämmöisestä asiasta luomaan mitään narsistista koroketta itselleni enkä kuuntele jos muutkaan sen tekee."

Niin, jos ihan ääripäihin mennään niin en itsekkään sietäisi. En vaan ole tavannut ketään niin kusipäistä ihmistä, joka tekisi raskaudestakin kilpailua tai muulla tavalla _kehuttavaa_ , joten tuntuu aika käsittämättömältä ymmärtää.. Silloin taitaa olla aika nuori henkilö kyseessä? Tai muuten todellakin narsistinen persoona..

Minä olen säästänyt omia läheisiäni sillä, että täällä hengailen. Esitän kysymyksiä täällä, jos joku vaivaa mieltä.. Kerron täällä niistä ihanista potkuista jne..
Ja luultavasti, jos tätä mahtavaa sivustoa ei olisi niin minutkin laskettaisiin näihin, joilla raskaus noussut päähän.
 
"Oon nyt koittanut pitää mottona että en ottais asioita aina niin pirun vakavasti. Hyvin on toiminu asiassa kun asiassa, tapana kun on ollut vetää herneet ihan vaikka kissoista. "

Anteeksi, Muiia lainaan vielä sinun sanomaasi ja sanon että tuon kun kaikki oppisivat niin olisi helppoa! Siinäpä tälle päivälle kaikille, jotka eivät tuota vielä osssaaa.
 
Milamariaa, kyseessä oli todellakin mielettömän narsistinen tyyppi. Sen kanssa on joutunut tuommoisiin vastentahtoisiin kilpailuasetelmiin niin monta kertaa ja niin monesta eri syistä että huhhuh. Jossain vaiheessa tajusi vaan ettei jaksa kertoa hänelle enää mitään asioitaa kun niihin aina vastattiin korottamalla panoksia että "no minä tein näin ja minä tein noin". Koenumerot koulussa, poikaystävät, uudet puhelimet tai muut kamat, ihan kaikessa piti olla parempi. Että kyllä sitä välirikkoa oli toisaalta kypsytelty kauemminkin, tuo vaan katkaisi kamelin selän että tekee omasta lapsestaan välineen talloa muita.

No joo, mutta sekin oli ihan hyvä että uskalsin sitten sanoa että oot nyt loukannut mua ja katotaan myöhemmin sitä kahvittelua. Ei oo nyt kolmeen vuoteen kateltu ja hyvä niin. Suosittelen muillekin ottamaan etäisyyttä voimat imeviin kavereihin. Sanoisin ihan niinkin rankasti että elämänlaatu siinä paranee.
 
Takaisin
Top