Mulla on silleen,että jossain tilanteessa tykkään puhua ja kertoa raskaudesta,mutta se tuntuu niin kiusalliselta puhua kokoajan omasta mahastaan,vauvasta yms,koska en ikinä yleensä ole semmoinen tai ole ollut,että puhuisin vaan itsestäni niin ei tämäkään tuota sitä vaikka ihana aihe onkin puhua. Kävin tossa viime viikolla moikkaamassa mun luokkakavereita,ja nehän oli ihan innoissaan mun tulosta,varmaan mun raskauden takia,mutta en mä halunnut kokoajan puhua massusta vaan halusin tietää että miten niillä menee kaikki lopputyöt yms. Mutta kaikki tuijotti vaan mun mahaa ja kyseli kokoajan jotain. Tottakai vastasin kysymyksiin,mutta yritin olla vähän silleen,että voitaisko siirtyä toiseen aiheeseen. Todella kiusallista..ihan hiljaista ja ainakin 5-6 silmäparia vaan tuijottaa vatsaa,mitäs siihen nyt meet sanomaan?
Muuten ei ole kokemusta kaverista tai läheisestä,jolla olis noussut hattuun mutta voin kyllä kuvitella tilanteen. Kyllä se aika ärsyttävää olis minustakii. Ja sen takia,en itse puhu niin paljoa,ettei se käy kenenkään hermoihin.
Mun luokkalainen kyllä kertoi tapauksen,kun sen kaveri odotti vauvaa. Tämä siis silloin kun kävin koulussa vielä niin hän ohimennen mainitsi,että -Ei millään pahalla sua tai sun mahaa kohtaan,mutta mä en jaksa sit kokoajan kuunnella jotain vauva/raskausjuttuja. Essi (Hänen kaveri) vaan kokoajan ja aina puhu siit vauvasta ja piti olla aina sen kanssa jossain vauvasivustoilla kattoos rattaita yms.
Mä sanoin tälle,että ei mulla kyllä oo tullu mieleenkään,että höpöttäisin tästä kokoajan,jos joku kysyy niin kyllä mä vastaan,mutta ei todellakaan kaikki pyöri mun ympärillä,vaikka raskaana olenkin.