Voiko ovulaatio olla...

mamma1992

Oman äänensä löytänyt
Heippa , toivoisin että voisitte antaa mahdollisen mielipiteen ko. asiasta :) toista raskautta siis tässä yritetään :)

Elikkäs, voiko ovulaatio olla pari päivää ennen oletettujen kuukautisten alkamista??
Tilanne on se, että lopetin pillerit viimekuussa kesken laatan. Viime kuussa menkkani alkoivat 11 päivä.
Tässä kuussa menkkoja ei ole nyt 11 päivä kuulunut, mutta 9,10,11 päivä minulla tuli pikkuhousuihin hirveästi limaa.. välillä oikein pitkiä loiruja :D Kysymys siis kuuluukin, että olisikohan minulla voinut olla silloin ovulaatio?? eli juuri ennen menkkoja. nyt menkkoja ei ole kuitenkaan kuulunut, voi olla kiertokin jotenkin sekasin noista pillereiden keskenlopetuksesta.

Siitä kun pillereiden jälkeen tuli 'tyhjennysvuoto' niin on tähän minun luulemaan ovulaatio hetkeen n. 14-15 päivää, eli olisiko se voinut olla ovulaatio??

Lisäksi yhtenä päivänä oletetun oviksen aamuna tuli kamala kipu kramppi vatsaan ja sen jälkeen miltei koko päivän aristi vasempaa puolta alavatsasta.

Myös ovulaatio testi näytti kahta aika tummaa viivaa yhtenä näistä lima päivistä :) seuraavana päivänä siitä harrastimme seksiä, joten olisikohan siitä vielä voinut raskautua? :)

Kiitos jos jaksoitte lukea, ja vielä suurempi kiitos jos jaksoitte vaivautua vastaamaan :)
 
Hei! Aika harvinaista ja ehkä mahdotontakin, että ovulaatio olisi kahta päivää ennen kuukautisten alkua,mutta kiertosi voi muuttua kun olet nyt lopettanut pillerit. Ja tuo lima kuulostaa aika lailla ovis limalta ja jos kerran sait viivatkin tikkuun niin aivan hyvin voi olla mahdollista, että olette juuri oikeaan aikaan pupuilleet :) toivottavasti tärppäsi! Mikäli lasta haluatte :)
 
Voi olla varsinkin jos on epäsäännöllinen kierto, mä raskauduin eskoisesta n kp. 28. Normaalisti kierto on jotain 32-45 pv. Ultrassa todettiin kun kuukautista laskettua LA:ta siirrettiin 11 pv eteenpäin, että ihan normaalia jos on epäsäännöllinen kierto.
 
Mun kuukautisten pitäs alkaa aina kp 28-30 ja mä ovuloin kp 30 :) Ja näin tuli esikoinen. Eli ei se mahdotonta ole :D
 
Kiitos vastauksistanne ! :)

Toivotaan että se oli sitten se ovis !! :) Ja että mahdollisesti olisi voinut siitä raskautua! Nyt ainakin menkkani ovat myöhässä 5 päivää, että tiedä häntä ovatkö myöhässä mahdollisen raskauden vuoksi, vaiko sen takia että kierto olisi nyt mennyt sekaisin, mutta toivotaan parasta että raskaudesta olisi kyse! :)

Olen myös lukenut, että toisen lapsen kohdalla tunnistaa ja tuntee ehkä oviskivut paremmin kuin normaalisti, itse voisin myös allekirjoittaa tämän, sillä tuo kipu oli sellaista jota en ollut ennen tuntenut, ja siitä alkaen tuli juuri sen pari päivää sitä limaa :)
 
Taisin ymmärtää vähän väärin. Joten joo siis voi olla ovis silloin :) itse aattelin viestin ensi niin että ovis on kaksi päivää ennen kuin kk vuoto alkaa...
 
Mä oon kans hirveesti miettiny että koska se ovulaatio on. Meillä kanssa pikku kakkosta toivotaan. Nyt ollut epämääräistä valkovuotoa pari päivää, menkkojen PITI alkaa eilen? Mulla on kyllä tosi epäsäännöllinen kierto... joskus on 28pv, joskus 38pv... Ensimmäisen kohdalla kanssa ekan ultran jälkeen siirtyi LA kolmella viikolla! :D
 
Kyllähän se voi.. Useimmiten se onkin juuri niin, että menkat ei ole myöhässä, vaan ovulaatio on jostain syystä myöhästynyt (esim. lääkekuuri, stressi, matka tms. voi viivästyttää ovista). Meillä tuo kakkonen tuli vähän "vahingossa", kun piti muka menkkojen juuri alkaa, kun sai alkunsa :D LA siirtyikin 11 päivää eteenpäin ultrassa.



Sent from my HTC using Vau Foorumi mobile app
 
Noh, huomenna testaan olenko raskaana... stressiä on kyllä ollut, mutta ei nyt "pariin viikkoon"... harmi kyllä jos en olekkaan raskaana :/ "muka" raskausoireita ollut.... mutta, voi olla kuviteltujakin?...
 
Mulla se on ainakin ollut pillereiden kanssa ihan tavallista, että kun on lopettanut ne, tyhjennysvuoto on tullu ihan normaalisti mutta seuraavat menkat ovat olleet pari viikkoa myöhässä. Tai siis että pillereiden lopettamisen jälkeen on kestänyt pari viikkoa ennen kuin lääke on kokonaan poistunut elimistöstä, ovis on tullut vasta sitten ja siitä parin viikon päästä menkat. Renkaan kanssa mulla tuli menkat ihan ajallaan, mutta se on varmaan aika henkilökohtaista.
 
Mamma1992 joko selvinnyt oletko raskaana?

Itsellä sama tilAnne, kuukautiset 3 viikkoa myöhässä. Pillerit lopetettu elokuussa tyhjennysvuoto tuli normaalisti ja ensimmäiset luomumenkat mutta nyt ei näy eikä kuulu viikko sitten viimeksi tehty testi saas nähä Koska seuraavaksi teen. Mulla tuli myös limaa runsaasti oletettuja kuukautisten alkanispäivänä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Moikka! :) Tuosta kyseisestä kierrosta jolloin tämän ketjun olen aloittanut, en tullut raskaaksi :sad001 Mutta nyt olen tehnyt positiivisen testin miltei alle 2 viikkoa sitten!! JEE !!:) toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa:Heartred ensimmäinen neuvolakin on jo varattu! :) nyt pitäisi olla raskaus viikkoja 5 tai 6 :) Tein jo viikon verran ennen oletettujen kuukautisten alkua kokoajan haamu plussia joka sitten pikkuhiljaa siitä vahvistui :) raskausoireta on ollut jo havaittavissa, palelua, mahan ja selän juilintaa ja illalla kamalaa väsymystä :)

PLUSSA ONNEA!
 
Onnea mamma1992 tsemppiä :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top