Voiko muka rv 2+6 tai rv 3 saada selkeän plussan?

Helloitsme

Oman äänensä löytänyt
Eli tossa otsikossa se ongelma jo tulikin :D Menkoista laskettuna olis ollu 2+6 tai rv 3 kun sain selvän positiivisen, iltapissasta. Testin tein 1.12. maanantaina (2.12) digi näytti Raskaana 1-2.
Labrassa kävin ja hcg oli 79.
Mutta voiko olla mahdollista saada muka selvä plussa jo nyt?

Laitan kuvan vielä testistä mikä tehty toissapäivänä. Eli menkoista laskettuna rv 3+2. Iltapissasta tehty, rfsu:n ei-herkkä (25mlU/mm) ja noin vahva viiva. Auttakaa tyhmää! :D

https://aijaa.com/TdT5Vn
 
Jos sulla on ollut ovulaatio aikasin? Se kai ratkaseva tekijä on tuon hcg:n nousemisen kanssa, että kauanko alkio on ollut kiinnittyneenä. Itse tikutin haamuplussan 3+2, malttamaton kun olen, 9päivää ovulaatiosta.
 
No kun mä oon itsekin sitä mieltä että pakosti ollut ovulaatio aikaisemmin :) ja just itseasiassa laskin, että ensimmäisen positiivisen olisin muka saanut 2+5, en usko olevan mahdollista kun eikös hedelmöittymisestä n. 6vrk mene siihen kiinnittymiseen jo? :D
 
Milloin testasit viimeksi negan? Yksi ikävä mahdollisuus on se, että plussasit edellisessä kierrossa ja raskaus meni kesken samoihin aikoihin kuin normaalisti kuukautiset tulevat. Mutta tosiaan jos olet kp1 testannut selvän negan, niin sitten tuokaan ei ole todennäköinen.
 
Menkathan voi olla vaikka olisi raskaana. Mä tein plussan viime viikolla, mutta testi viallinen ja menkat alkoi normaalisti.
 
Kiitos Hems78 ! :)
Tosiaan siis ultrassa kävin viime viikolla muista syistä, jolloin kohtu katottiin kanssa mutta ei näkynyt muuta kun ruskuaispussi. Tänään uusi ultra, ja siellähän se minityyppi ja syke näkyi! :Heartred
Viikkoja ultran mukaan 6+1!
 

Liitteet

  • IMG_20191219_101012__01__01.jpg
    IMG_20191219_101012__01__01.jpg
    30.7 KB · Katsottu: 266
Nostelen tätä vanhaa ketjua. Plussasin eilen ja tänään haamulla tosin, mutta viiva oli selvä ja siinä oli väriä.

Nyt olisi rv 2+5 laskurin mukaan. Kuopuksesta plussasin samoihin aikoihin ja digitestin tein rv 3+1 :red-heart:
 
Takaisin
Top