Kiertoni on säännöllinen päivälleen eikä minulla tule ikinä välivuotoa. Nyt viikko ennen menkkoja tuli vähän punertavaa/rusehtavaa valkuvuodon seassa. Emme ole käyttäneet mieheni kanssa ehkäisyä ja mietinkin että voisiko kyse olla kiinnittymisvuodosta. Kerran aikeisemmin minulla on ollut vastaavaa ja sen jälkeen hajut mm. tupakka ja kahvi tekivät todella pahaa. Luulen että olin silloin raskaana mutta se meni kesken ennen kuin ehti alkaakaan kunnolla. Olen nyt syönyt Doximed-nimistä antibioottia 2 päivää 10 päivän kuurista, ja mietin voiko lääke aiheuttaa mahdollisen raskauden keskeytymisen? Lääkeselosteessa sanotaan että ei saa käyttää raskauden aikana eikä sitä suunniteltaessa. En haluaisi omalla toiminnallani aiheuttaa ainakaan keskenmenoa. Kuurin saadessani minulla ei ollut vielä ollut tuota välivuotoa enkä siis osannut epäillä että saattaisin olla raskaana. Uskallanko syödä kuurin loppuun? Vai pitäisikö odottaa että saisin tilalle jonkun korvaavan? Poskiontelontulehdus ei varmasti lähde ilman kuuria..