Voi ei...

Emilia1983@

Puuhakas puhuja
Eli plussasin selkät viivat torstaina,digitaalinen testi näytti raskaana 1-2 vko. Eilen illalla alkoi pieni rusehtava vuoto ja verta myös tiputteli enemmän kuin kiinnittymisvuodon jälkeen. Ei kai vaan keskenmeno(?). Surettaa! Juuri kun olin onnellinen ja odotin tiistain ultraa koska sinne sain ajan varattua munasarjakystien vuoksi jotka on löytyneet molemmista munasarjoista alkuvuonna. Ne oli toiminnallisia kystia. Olen ajatellut niiden tuottavan sitä pientä vuotoa joka alkoi heti samaan aikaan kun raskauduin. Sitä oli n. 4:nä päivänä aamuisin.
Toivo elää että vuoto johtuisikin näistä. Särkee molempia munasarjojakin välillä. Alavatsapolttoja ei ole vielä. Aamulla tuli hyytymä myös ja vuoto alkoi runsastua.
 
Voi ei :sad001 Toivottavasti ei olisi mitään ikävää! Mulla kanssa tänään tuli taas vuotoa, nyt rusehtavaa. Muutama päivä sitten oli siis ihan kirkasta, mutta loppui sitten. Yllättävän nopeasti kaikki ajatukset on siinä vauvassa ja kyllä on aika kova pala, jos nyt menee kesken. Toivotaan parasta.
 
Tsemppiä! On tämä kyllä piinaava aikaaa! Koita keksiä muuta tekemistä ja ajateltavaa. Pidä itsesi kiireisenä :cool:
 
Isosti tsemppiä ❤️ odotus... aika menee hurjan hitaasti ja vaikea olla ajattelematta muuta
 
Kesken meni. Vuoto ja kivut selkeänä merkkinä ,alkoi eilen. Tänään olisi ollut 5+0. Huomenna lääkärineuvolaan silti.
 
Eilen olin lääkärillä,joka ei ollutkaan pätevä asiassa. Ultrasi mutta ei osannut katsoa munasarjoja ja kaiken lisäksi hän näki 7mm mahdollisen raskauspussin,otatti HCG hormonitestin verestä jonne menin eilen heti. Lääkärin piti soittaa iltapäivällä tuloksesta yms jatkosta,soittoa ei tullutkaan. Vuoto eilen hiukan tyrehtyi, illalla tuli iso hyytymä ja nyt tulee enää taas vähän verta. En tiedä sitten mistä kyse. Vuotanut 3 päivää paljon ja kun näin itse ultraääniruudun olin hämmentynyt koska siellä näin selkeästi pussin jossa alkio(?)ja kohdun limakalvo oli paksu. Edelleen. Vaikka olen verta ja hyytymää vuotanut siis 3 vrk runsaasti.
 
Voi, toi on piinaavaa odotella ja olla epäselvyyden tilassa :sad001. Toivottavasti soittavat nyt edes ja kertovat tuloksia, sekä sitä miten homma jatkuu. Voimia tosi paljon!! Ja toivotaan todella, että saat positiivisia vastauksia :smiley-angelic001.
 
Eikös joillakin oo kahdesta alkiosta toinen voinut mennä kesken?
 
Eikös joillakin oo kahdesta alkiosta toinen voinut mennä kesken?
Joo,tätä mäkin epäilen nyt, Tai toivon...Ostin aamulla Rfsun testin,joka siis mittaa sen 25 iU. Sain vain haalean positiivisen. Viime viikon torstaina tuli vahvempi punertava viiva. Ennen tätä lauantain vuotoa. Silti tosiaan ultrassa näkyi mahdollinen raskausontelo (7mm) eilen päivällä,vaikka olin vuodellutkin hyvin. Nyt kuitenkin verivuoto on taas loppumassa. Ei hyytymiä ole nyt ainakaan tullut,illalla vielä yksi hyytymä tuli. Hcg arvostahan näkisi jos sitä seuraa mutta lääkäri nyt ei soitellutkaan jatkosta. Ja tietysti ultrasta näkisi enemmän jos siihen pääsee uudelleen.
Keskeytynyt keskenmeno tai keskenmeno kai kyseessä
 
Joo,tätä mäkin epäilen nyt, Tai toivon...Ostin aamulla Rfsun testin,joka siis mittaa sen 25 iU. Sain vain haalean positiivisen. Viime viikon torstaina tuli vahvempi punertava viiva. Ennen tätä lauantain vuotoa. Silti tosiaan ultrassa näkyi mahdollinen raskausontelo (7mm) eilen päivällä,vaikka olin vuodellutkin hyvin. Nyt kuitenkin verivuoto on taas loppumassa. Ei hyytymiä ole nyt ainakaan tullut,illalla vielä yksi hyytymä tuli. Hcg arvostahan näkisi jos sitä seuraa mutta lääkäri nyt ei soitellutkaan jatkosta. Ja tietysti ultrasta näkisi enemmän jos siihen pääsee uudelleen.
Keskeytynyt keskenmeno tai keskenmeno kai kyseessä
Näetkö omakannasta hcg-arvon? Tuloksethan ovat valmiit parissa tunnissa, joten jos niitä ei ole piilotettu, pitäisi niiden sinulle jo näkyä. Ja jos ei näy, soita ja kysy.
 
Joo eli hCG arvo verestä oli eilen 2.5. Vuoto loppui. Masentaa. Miksi??? En saanut jälkitarkastusaikaa. Vuoto alkoi sunnuntaina ja eilen loppui. Eli 3 vrk vuotoa. Lyhyt keskemeno,kuukautiset kestäneet aina 7pv Outoa. Aamulla sain haamuplussan RFSU testillä. Kerroin tädille asian sanoi että verestä negatiivinen,joten testi vain voi näyttää haamua.
 
Jos verestä tuli negatiivinen, on tuo aamun plussa sitten ollut viivanpaikka tai virheellinen testi, koska edes haamuja ei pitäisi tulla niin matalilla arvoilla.
 
Jos verestä tuli negatiivinen, on tuo aamun plussa sitten ollut viivanpaikka tai virheellinen testi, koska edes haamuja ei pitäisi tulla niin matalilla arvoilla.
Samaa mietin itsekin. Tein aamuvirtsasta ja testi sama RFSU liuska, (vaatii hcg 25 iU/ml)jolla sain torstaina hieman punaisemman viivan kuin tänäaamuna. Verikokeen tulos oli HCG 2.5. Kuulemma se on ei raskaana olevan arvo,koska alle 5 on se raja raskaana tai ei raskaana. Silti olisi kiva tietysti ultraus uudelleen,koska vaivaa kun en ole nähnyt sitä 7mm raskauspussia joka eilen ultrassa oli, tulleen ulos ja vuoto loppui.
 
Takaisin
Top