Vko 11 käynnistyy huomenna

Vieras
Onko muilla kokemuksia tai mitä mieltä olette...Itsellä alkaa huomenna raskaus vko 11.
Ja alavatsassa on alkanut tuntua "painetta"...että todellakin siellä kasvaa ihmisen alku.
Vaikka olen lukenut netistä että ei voisi vielä tuntea mitään...Eli kuvittelenkohan tässä sitten kun on alkanut itse ymmärtää että ihmisen alku kasvaa sisälläni :).Eli neuvoa antava olis kokeneimmilta tervetullutta palautetta :D
 
Mulla alko kans tossa 11-12 viikon tienoilla tuntua painetta, tosin todella vähän ja silloin tällön... Ja nyt vaan koko ajan voimistuu. Välillä tuntuu, että joku tulee läpi. Viikkoja kasassa huomenna 18.
 
Kiitos vastauksestasi! Ei minullakaan koko ajan tunnu tuo paine alavatsassa aika ajoin vain :) Ja hyvää odotusta sinulle
 
Hei! Kiitos vastauksestasi :). Minulla ei koko ajan tunnu se "paine" mutta välillä tuntuu sitten oikein kunnolla :).. Ja niin Hyvää ja Onnellista Odotusta sinulle :)
 
mulla tuntus kans just noilla viikoilla painetta ja olin hirveän huolissani mistä johtuu mutta ihan normaalia oli sitten kuitenkin:)
 
Juu asiaan kuuluvaa.  Siellähän se pieni ihme kasvaa kasvavassa kohdussa :)  Olen kyllä myös kuullut että jollain erittäin herkillä saattaa ensimmäiset hipaisutkin tuntua jo 11-12 viikoilla.  Hyvin harvinaistahan se toki on.
 
Takaisin
Top