vituttaa ja jurppii totaallisesti!

kirsikka84

Silmät suurina ihmettelijä
sunnuntaina tulis 3viikkoa asuttua tässä kämpässä ja selvis sellasia asioita äsken huoltomieheltä puhelussa et alan ettiä uutta asuntoa nyt jo.
tää on kuulemma entinen home talo jossa suihku ja sauna tilan lattiat jouduttu uusimaan ja vaarana et ois nyt jo uusiks hometta.
mä oon joutunu alkaa enempi käyttämään astma kiekkoani ja vanhin ja nuorin lapseni eli kristian ja aleksi yskivät kotona ollessaan yötä päivää mut muualla eivät ja tänään käytiin lääkärissä ni lääkäri totes terveeksi pojat. aina ku on suihkussa tai saunassa ni poikien makkarin ikkuna menee välistä huuruun kokonaan ja saunan lattia on kuprulla ylöspäin oven edestä laattojen alta.
 
Voi ei! :( Kurja kuulla! Kannattaa kyllä vakavasti harkita poismuuttoa mahdollisimman pian. Meillä oli joskus hometta vanhas kämpäs ja se löytyi kun perheenjäsenet rupes yksi toisensa jälkeen saamaan poskiontelotulehduksia ym.
Läheinen ystäväni altistui homeelle ja hänen elämäsä on nykyisin todella vaikeaa! Hän saa oireita jo kun vastaan kävelee ihminen, jonka kotona on hometta. Hän on myös herkistynyt hajuille ja ruoka-aineille. Oireetkin ovat vakavat migreeniä, nokkosrokkoa ja pahimmissa anafylaktistashokkia...
Että ei ainakaan kauaa kannata asua kyseisessä kämpässä :)
 
Joo, mä kanssa kannatan poismuuttoa mahdollisimman pian! Nyt jo kuitenkin selkeitä oireita. Tuttava- ja lähipiirissä liian paljon kokemuksia homeen aiheuttamista terveyshaitoista. Osasta kun ei pääse enää koskaan eroon :/.
Voimia kurjan tilanteen keskelle!
 
Takaisin
Top