Vitamiinit

Raskaus multivita ja raskaus omega :)
 
Milloin aloitte syömään näit vitamiineja? Oon ihan ulapalla näistä et millon kannattaa alkaa popsimaan (:
 
Mä mä kävin tänään ostaa minisun mama vitamiinejä. Mulla aiemmissa raskauksissa vitamiinit aiheuttanut pahoinvointia ja oksentelua. Katsotaan miten nyt käy.
 
Nitsa mä oon syöny tota raskaus multovivaa koko yritysajan eli varmaan vuoden :D
 
Tuota foolihappoahan suositellaan aloitettavaksi just viimeistään kun testi plussaa näyttää :) kannattaa sitä ainakin hankkia.
 
Foolihappoa suositellaan syödä jo 3kk ennen raskautumista, jotta saisi parhaimmat hyödyt, mutta viimeistään heti raskauduttua. Auttaa sulkemaan hermostoputken mikä tapahtuu ekan kolmanneksen vaihteessa. :)
 
Tänään käväsin ostaa femibion raskaus 1 :) apteekissa suosittelivat ainakin. :grin näillä pärjätään sit hetken
 
Itsellä menee vasta foolihappo-lisä ja D-vitamiini. Täytyy käydä tiistaina apteekissa hakemassa jotain mamma-vitamiinia.. :D
 
Solgarin prenatalia, D-luxia suihkeena ja Omega-3 rasvahappoja. Maitohappobakteeri puhdistamolta minkä sitten vedän myöhemmin..
 
Ma en oo ees syonyt mitaan vitskuja kun en odottanut raskautuvani, heti huomenna meen ostamaan foolihappoa, muistaakseni jotain raskausvitamiinia saattaakin olla kotona paketillinen..
 
Itsekin oon syönyt multivita raskaus vitskua koko yritysajan. Kuukausi sitten lisäsin maitohappobakteerit mukaan ja aijon niitä syödä koko raskaus- ja imetysajan. Lisäks syön d-vitamiinia ja huonoille kynsille biotiinia :D omega-3 pitäisi ottaa käyttöön, kun kalaa tulee niin vähän syötyä.
 
Mä oon aiemmin syönyt minisun mamaa ja haen niitä varmaan jossain vaiheessa kun ne sopi mulle.
Musta oon lukenut et illalla otettuna ei aiheuttaisi niin huonoa oloa kuin aamuisin otettuna, mut en tiedä. Mä oon ite napsinut aamuisin eikä oo ollut mitään vaivaa.
 
Foolihappoa ja d-vitamiinia.

Toivon ettei lisärautaa tarvitse alkaa ottaa, siitä tuli viimeksi kamala olo.
 
Otan Femibionia, Omega3sta, Dtä, Ctä, ubikinonia, magnesiumia ja maitohappobakteereja.
 
Mulla sama, lisäraudasta tuli paha olo ed. raskaudessa. Nyt syön multivita raskaus js imetys. Eikö siinä olevat foolihappo ja D-vitamiini ole riittävät? Ainakin niissä lukee 200% 250% päiväannoksesta.
 
Takaisin
Top