"Viralliset" raskauskuvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ancy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ancy

Jostain jotain jo tietävä
Kuinkas moni meinaa tai on jo kuvauttanut itsensä virallisesti mahansa kanssa? Kuvautitteko itsenne edellisessä raskaudessa?

Itse olen tehnyt harrastemallin ja -kuvaajan töitä jo monta vuotta, ja eilen olin "virallisesti" ensimmäisissä raskauskuvissa. (Edelliset kuvat otettiin n. viikolla 12) Ja noilla kuvilla sitten virallistetaan asia myös facebookissa, missä ei asiasta olla vielä sanottu mitään. Seuraavat kuvat sitten varmaan kesäkuussa kun mahaa voi jo mahaksi sanoa... :D

Jaahas, näitä tuli näköjään kaksin kappalein. Jatketaan vaikka tässä niin tuon toisen voi poistaa... :)

Hetken aikaa pähkäilin ja kyllä nyt taidan uskaltaa pistä tänne esille pari noita kuvia, mitä sunnuntaina otettiin...
Seuraavaksi kuvataan sitten tuossa kesäkuun polenvälin jälkeen niin mahaa voi sanoa jo mahaksi.
Kuvissa mennään 26 + 5.

JBM_0967.jpg_.jpg

JBM_0993.jpg_.jpg

JBM_1391.jpg_.jpg

Voi, miten hehkeitä kuvia!:)
Olisi ihana "otattaa" kuvat muistoksi, mutta luulenpa, että jää toteuttamatta. Itsellä ainakin on niin epäposeeraava olo tällä hetkellä (vatsaa kiristää, tissit turvottaa, selkää särkee, valivalivali :D ), että kuvauksen kohteeksi päätyisi puhtaasti vain masu. Voipi olla, että tyydytään ottamaan kuvat sitten itse, vaikka ystävä-/tuttavapiirissä monta loistavaa kuvaajaa olisikin :) Parhaalla ystävälläni on laskettuaika 7 vkoa meitä ennen, joten tavoitteena olisi kuvata ainakin meidän masut samaan kuvaan tässä vielä ennen kummankaan "poksahtamista" <3
Toisaalta olisi ihana "yllätys" lähettää miehelle kirjeellä kunnon kuva minusta ja masusta, kun hän on pitkällä matkallaan. Noh, täytyy vielä harkita :)

Kiitos!
Kyllä ainakin loppuraskaudesta kannattaa ne kuvat otattaa, vaikka ihan vaan kaverilla! On sitten vanhempana mukava muisto, jonka voi parhaimmillaan antaa isovanhemmille/miehelle tms lahjaksi. Ja vaikka ei olisi sen kummemmin suunniteltu, niin onhan se aina kivempi kuin se tavallinen peilin kautta pelkkää mahaa- kuva :)
Ja lisäksi siinä on se, että jos niistä saa kehuja ulkpuolisilta, se yleensä parantaa itsetuntoa ja omaa minäkuvaa, eikä enää tunnekkaan itseään niin turvonneeksi ja kömpelöksi valaaksi. Itse kun on aina niin kriittinen.. ;)

hienoja otoksia,etenkin tuo viimeinen! Mä kans meinaan mennä kaverin tykö räpsimään kesemmällä muutaman otoksen jotta on sit mitä muistella ;)

mulla kans kaverin kans sovittu pieni kuvaussessio sillä kun on kaikki pelit ja rensselit olemassa jotta voi tollasiks "virallisiks" laskea :) katsotaan mitä saadaan aikaan....

Eilen käytiin ottamassa 37 + 0 raskauskuvat. Mieskin uskaltautui kuviin, mutta niitä en saanut täällä julkaista... :D

JBM_2844_.jpg

JBM_2945_.jpg

JBM_2953_.jpg

JBM_3068_.jpg

Ancy upeita kuvia taas kerran! :) Haluisin iteki otattaa virallisempii kuvii ja niissä sais kans näkyy tää raskaus kaikessa kauneudessaa. Oon vaan niin hiton arka kameran eessä, tykkään ennemmin olla se joka kuvaa. Voisin kyl masukin isiltä kysyä josko ottais kuvat, se on taitava kameran kanssa ja nähny mut aika monesti jopa ilman vaatteita. Uskokaa tai älkää.. :wink

Takaisin