Vinkkejä isänpäivään?

Miramaria

Tietävä tietäjä
Hei!

Kuinkas olette ajatelleet ilahduttaa isää isänpäivänä?

Itse meinasin ostaa miehelle leffaliput lahjaksi, kun kauan ollaan puhuttu, että pitäisi pitää joskus ihan leffatreffi-ilta :) ..mutta lipunmyynti oli just silloin kiinni kun olin aikeissa ostaa, joten taidan väkertää kortin ja tehdä ehkä miehen herkkua, päärynätoscaa.

Ja tietenkin kierretään papat tässä lähistöllä..apua, mitä heille? :O
 
Mä vien miehelle runsaan aamiaisen sänkyyn ja samalla annetaan lahja pojan kanssa. Ostin nahkarukkaset talveksi, kun mies niitä toivoi ja sitten suklaata ja pojan tekemä kortti. Päätin, että joka vuosi on turha tehdä jotain lapseen liittyvää krääsää, kuten kuvamukeja tai avaimenperän, jonka sai viime vuonna.

Sitten laitan hyvän ruuan iltapäivällä ja leivon miehen toivoman marjapiirakan. Ei siis mitään hirveän erikoista, koska tärkeintä on olla yhdessä ja antaa miehen nukkua poikkeuksellisesti vähän pidempään aamulla :)

Pappojen muistamiset meillä on vielä vähän auki. Matkaa tulee sen verran, että heillä vieraillaan vasta ensi viikonloppuna. Viime vuonna teimme t-paidat, joissa oli painettu pojan jalanjäljet ja tekstinä PAPPA. Molemmat tykkäsivät kovasti :)
 
Meillä odottelee pikkuprinsessan (3kk) kuvalla varustettu kahvimuki paketissa (ajattelin jos haluaa vaikka töihin kahvimukiksi) ja täytekakun sijaan (mies ei pidä kakuista) teen kinuski-puolukkarahkaa. Mun isällä käydään varmaan kahvilla, pitäiskö sitä kukkia ostaa... miehen isä ei enää ole keskuudessamme, haudoilla ei halua käydä.
 
me tehtii päiväkerhossa pojan jalasta kuva ja siitä kortti taino minähän sen kortin tein ku poika vasta 3 kk... sit miehen lähettyä yövuoroo tein kakun ni se saa sitte maistella vähä kakkua ennen ku lähtee nukkuu huomen aamulla..
 
Mies saa toivomaansa porkkanakakkua ja sitten väkersin helpon suklaakakun pojan toiveesta. 

Lahjaksi isä saa kirjan (toivomansa) ja kortin. Poika oli loppuviikon sairaana ja poissa päiväkodista, joten hänen askartelemansa lahja + kortti odottavat siellä maanantaihin;(

 
Takaisin
Top