Viimeisin neuvolakäyntisi

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme. Joko ensimmäinen neuvola-aika on varattu?
 
Ajattelin varata ensimmäisen käynnin vasta jos varmistuu että elämää on, eli varhaisultran jälkeen. Viimeksi jouduin perumaan ensikäynnin keskenmenon takia ja nyt en siihen tilanteeseen halua enää joutua.
 
Huomenna on tarkoitus soittaa neuvolaan.

Meillä on esikoisella niin kiva hoitaja että haluttiin jatkaa hänellä vaikka ollaan muutettu eri kuntaankin. Toivon todella että päästään samalle henkilölle nytkin.

Tytöllä on puolitoistavuotis-neuvola 3.2. niin tulee useampi käynti lähiaikoina...
 
Ensimmäinen neuvola-aika jännittää itseä kyllä jonkin verran, kun on ensimmäinen lapsi kyseessä. Toivon, että meidän hoitaja ois myös mukava, jotta ne seuraavat kerrat tuntuis rennommilta. :)
 
Täällä oli alempana toinenkin neuvolaketju, siellä vähän enemmän viestejä :)
 
Se tunne kun teet asioita ekaa kertaa :happy: soitin neuvolan ajanvaraukseen. Olin valmistautunut kaiken maailman kysymyksiin. Minä, joka työkseni juttelen puhelimessa ihmisten kanssa jännitin :joyful: Yritin saada ajan mahdollisimman varhaiseen vaiheeseen mutta "vasta" 7.2 iltapäivästä pääsen neuvolantätin juttusille. Huomasin buukanneeni itselleni suuhygienistin samalle päivälle, joten päätin ottaa siihen pekkaspäivän. Jotenkin rennompaa lähteä kotoa tuollaiseen tärkeään tapaamiseen kuin pyyhältää suoraan töistä.
 
Tänään soitto neuvolaan ja varattiin aika 13.2. Aikaisemminkin olis päässyt (jo ensi viikolla) mutta tää aika minkä otin sopi parhaiten omiin aikatauluihin.
 
Viimeisin, joka oli myös ensimmäinen, oli viime viikolla. Jotenki suht turha käynti kun edellisestä asiat muistissa. Ensi viikolla varhaisultra jota odotan innolla. Sillon rv9 menossa
 
Toissa päivänä oli ensimmäinen neuvola, viikkoja tais olla 9+4. Neuvolan mukaan La olis kyllä päivää ennen, mitä itse olin laskenut, mutta sinne päin. :happy:
Paljon juteltiin, mutta eipä siellä oikein mitään uutta tullut. Nyt pitäis vaan muistaa varata kaikki labrat, sokerirasitus, ultra ja mitähän vielä. :grin
 
Meilläkin siirtyi päivällä la omista laskuista, päivitän sen tuonne listaan. Mietin, että vaikuttaako tuo karkauspäivä..?
 
Ekassa neuvolassa käyty. Paljon juttelua, tietojen täyttämistä ja aikalappusia, joista osa pitää muistaa varata itse ja opetella käyttämään Maisa-sovellusta
 
Takaisin
Top