Viimeisin neuvolakäyntisi

Ensimmäinen neuvola varattuna 12.9. Ja varhaisultraan menen viikonpäästä eli 6.9. selvittämään kuinkas pitkällä sitä ollaan
 
Mä en oo vielä varaillut neuvolaa.. ehkä ensi viikolla sitten..
 
Neuvola varattu 4.10. Sillon on rv 9+1.
Oon kyllä vähän surullinen, kun se paperinen äitiyskortti on poistunu käytöstä ja kaikki merkinnät on siirtyny nettiin... :sad001
 
Neuvola varattu 4.10. Sillon on rv 9+1.
Oon kyllä vähän surullinen, kun se paperinen äitiyskortti on poistunu käytöstä ja kaikki merkinnät on siirtyny nettiin... :sad001

Eikä, tätä en edes tiennyt. No onpa todellakin tylsää. Sitä oli kiva aina kantaa mukana ja tarkistaa siitä tiedot yms!
 
Eikä, tätä en edes tiennyt. No onpa todellakin tylsää. Sitä oli kiva aina kantaa mukana ja tarkistaa siitä tiedot yms!

Niimpä! Ja se on kiva muistokin! Ja jos joskus tulee lisää lapsia, niin vois vertailla raskauksia. Tosi tyhmää, että kaikki on nykyään netissä... :shifty:
 
Eikä!! Muöla kaikista kolmesta tallessa nlakortit ja niistä tosiaan on kiva katsoa ja vertailla. Onko tää uus käytäntö siis jo vai tulossa?
 
Eikä!! Muöla kaikista kolmesta tallessa nlakortit ja niistä tosiaan on kiva katsoa ja vertailla. Onko tää uus käytäntö siis jo vai tulossa?

Kaverilla on joulukuussa laskettu aika ja asuu mettässä eli käy pienessä neuvolassa ja sillä on nettiversio! Eli taitaa olla jo kaikissa neuvoloissa... :shifty:
 
Voi ei, mäkin olisin halunnut paperiversion, vaikka muuten kyllä tykkäänkin, että kaikki tiedot on netissä. Se olis ollut kiva muisto...

En ole vielä soittanut neuvolaan, kun plussasin vasta eilen :happy: Jos vaikka ensi viikolla soittais....
 
Mäkään en oo vielä ees soittanut. Ajattelin ehkä ens viikolla loppuviikosta soitella. Tää on mun ihka ensimmäinen tulokas ja on vieläkin tosi epätodellinen fiilis että plussasin kun yli vuos oli jo takana ilman tulosta ja lääkäriki antoi ymmärtää että tällä hetkellä ei oo mahdollista mut onneks tuli positiivinen yllätys
 
Mulla eka neuvola onkin jo ensi viikolla, samalla kuin nuorimman 1v neuvola :)
 
Onpa typerää jos ei enää oo korttia :sad001

Tulin tänne ensin kirjottaan että en oo minäkään vielä neuvolaa varannu, mutta otinpa heti härkää sarvista ja rupesin soittamaan neuvolaan :grin 15.10 olis vasta eka käynti, tympee ootella niin kauan :woot:
 
Ennen tuota neuvolassa käyntiä pitäs käydä kilpirauhasarvot mittauttaa :wtf: mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkeannos nostetaan nyt jo puolikkaalla.
 
Voi mäkin haluan kyllä sen paperisen kortin, viimeksi se oli niin ihana hypisteltävä! Silloin kyllä neuvolassa jo sanottiin, että kohta niitä ei enää ole, ja nyt on jo sähköinen kortti valmiina ekaa käyntiä varten.
 
Toisessa toukokuisten ryhmässä oli kyllä kaikki saaneet pahvisen neuvolakortin! Varmaan riippu missä päin asuu.

Edit. Kaikki siis jotka jo käyneet neuvolassa :)
 
Muokattu viimeksi:
Noniin, varasin juuri neuvolaan ajan ja se menee vasta viikon 10 alkuun, eli 5.10. Reilut 3 viikkoa vielä! :cool:
 
Mäkin soitin eilen neuvolaan, jännitti pelkkä puhelukin 3.10 olisi eka käynti ja sillon pitäisi olla 8+0 täynnä.
 
Takaisin
Top