Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. 🥰

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista. Mitä sinä aiot hankkia vauvalle?
 
Mulla on jo aika paljon hankintoja, vaikka odotankin esikoista. Pienen huone on jokseenkin jo aloitettu, vaatteita on, leluja on, kirjoja ja elokuvia on (disney fanille tärkeää 🤣) sekä hoitopöytä ja pinnis, jotka sain ystävältä. Lisäksi äitiysvaatteita on valmiiksi.. ☺️
 
Meillä kaikki esikoiselta säästetty, joten tälle uudelle ei ole kuin parit avaamattomat sukkaparit, jotka esikoiselle ei mahtuneet saadessaan 🤭 Eiköhän tälle uudelle jotain tule hankittua silti.. Äitiyspakkauksen haluan ❤️
 
Muokattu viimeksi:
En ole vielä uskaltanut hankkia mitään, mutta Googlen selailuhan ei maksa kuin aikaa... :rolling: Luulen että aika moni hankinta jää silti raskauden loppupuolelle, koska en välittäisi kerätä tavaravuoria nurkkiin odottelemaan. Tutuilta saattaa myös löytyä varastoista kaikenlaista, kun joskus pääsee tämän uutisen heille jakamaan.

Vaavisänkyyn ehdin jo ihastua, mutta miehen mielestä se näyttää sairaalasängyltä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Minua taas viehättäisi ajatus lainakulttuurista/kierrätyksestä ja ylipäätään siitä, että tavarasta pääsee helposti eroon käytön jälkeen. Tykkään myös kierrellä kirppareita, joten varmaan vähintään vaatteita tulee hankittua käytettynä kevään/kesän aikana.
 
Mä oon kirpputoreilta hankkinut söpöimpiä hyväkuntoisia halpoja vaatteita tässä vajaan parin vuoden yrityksen aikana, ei vielä muuta😅 Hirveä polte olis aloittaa lastenhuoneen remppa mut ehkä pitää vielä vähän malttaa. Ensimmäinen tännekin tosiaan tulossa🥰 Samaistun @Misma viestiin!😁
 
Ei varmaan osteta kauheasti uutta. Kaikki esikoisen kamat tallessa, tarvittaessa sit vähän eriväristä jos tarve. Ja kirpparilta jos sattuu sopivia
 
Meilläkin säästetty taaperon kamoja. Ihan pieniä bodeja ja yökkäreitä pitäis hankkii. Pitää kattoo onko turvakaukalossa enää käyttöaikaa jäljellä. 🤔

Meille ei noi Marimekon bodyt sopinu ikinä. Minusta ne oli hassun mallisia. Lyhyitä ja leveitä.🧐
 
Taaperolta jää niin paljon vaatteita ja tarvikkeita että paljon ei tarvitse hankkia. Kuitenkin uusi pinnasänky ja varmaan sisarusrattaat on ostoslistalla. Kenelläkään vinkkejä niistä? En kyllä tiedä vielä otanko äitiyspakkausta, ei se värimaailma oikein miellyttänyt.
 
Minäkään en ole ostanut vielä mitään. Ensimmäisen ultran/ensimmäisen kolmanneksen jälkeen aloitan. Meillä ei ole mitään säästössä, joten hankinnat on aloitettava alusta. Tosin tällä kertaa ajattelin olla varsin maltillinen vauvantarvikkeiden ja vaatteiden suhteen.:)
 
Meilläkin säästetty taaperon kamoja. Ihan pieniä bodeja ja yökkäreitä pitäis hankkii. Pitää kattoo onko turvakaukalossa enää käyttöaikaa jäljellä. 🤔

Meille ei noi Marimekon bodyt sopinu ikinä. Minusta ne oli hassun mallisia. Lyhyitä ja leveitä.🧐
Voi ei ja nyt ei vielä voi kokeilla ja palauttaa😅 jospa ois meille hyviä sitten, tai on niillä varmaan ihan hyvä jälleenmyyntiarvokin🙉
 
Meidän esikoinen oli just sitä "lyhyttä ja leveää" mallia 🤣 Kaikki kapeat bodyt oli horror, housut AINA meinasi kiristää toista masusta tai reisistä joten housuja piti etsimällä etsiä uusia 🙈 Se sit tasottui kun kasvoi ja alkoi liikkua. Mutta olin ihan ihmeissäni kun ei ne vauvanvaatteet ollutkaan oivallisia mitä olin hankkinut, kaikki on niin omaa malliansa 🤭

Ja Marimekon tuotteet on kyllä hyviä ja menevät kaupaksi jos ei teidän pienelle sopivia 😊 itsekkin panostin laadukkaisiin vaatteisiin ja materiaaleihin, koska eivät heti mene nukkaan ja nuhjuunnu sekä ovat yleensä iholle mieluisan tuntuisia 😌Nytkin nuo esikoista vaatteet (suurinosa kirppiksiltä myös haalittua) aivan tosi hyvässä kunnossa tälle seuraavalla ja varmaan saan eteenpäin myytyä myös 👍🏻

Ja sit ihan niitä pieniä kokoja ei (44/50) ei meillä menny ollenkaan, syntyi 11pv yli ja painoi yli 4kg sekä muutenkin meni älyttömän nopeesti pieneks ne 56 kokoisetkin niin tämäkin huomioda kannattaa 🤭 Mutta olipahan varalta kun ei ikinä tiedä minkä kokoinen sieltä tulee ja millä viikolla 😅

Tulipahan taas romaani, pahoittelut 🙈🤣
 
Me päätettiin et jos varhaisultrassa löytyy bebe niin mennään ostamaan kirpparilta jotain vaatteita. Lähinnä muistaakseni tarvitaan yökkäreitä. Ollaa säästetty niin paljon tavaraa. Yritän uskoa et saadaan vauva niin jos se vaikka auttaa.
Ihanaa!😍

Minä kanssa lähden kirpparikierrokselle heti kun saan ultrassa vahvistuksen, että tosiaan vauvaa odotetaan.
 
Meillä ei ole mitään jemmassa enää, taidan odotella rakenneultraan että uskallan vaatteita ostaa. Ekana pitää alkaa miettimään kaukalo ja kahden istuimen puljaaminen autoon, saattaa mennä nykyiset istuimet vaihtoon😬
 
Ei oo mitään hankittu vielä. Mutta hirveesti tekisi jo mieli ostella kaikkea. 🥰
 
Takaisin
Top