Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Nyt on varmaan kaikki vaatteet joksikin aikaa hankittu, kun kirpparilla on muutaman reissun käynyt. Kirjoja ja jotain vauvan leluja löytynyt myös käytettynä. Ja harsoja, peittoa, lakanoita…
Mun eka hankinta oli imetystyyny mitä oon käyttänyt nukkuessa.
Vauvalle on jopa hoitopöytä hankittuna, vielä pitäisi siis ostaa vaikka mitä..
 
Mullakin on sellainen Doomoo buddy unikaverina. On kyllä ihan ehdoton! Meinas tulla lonkkakipua jossain vaiheessa yön aikana, mutta loppui heti kun otti tuon käyttöön. Mieskin on haikaillut samanlaisen perään kun se tuntuu niin kivalta 😅
 
Mullakin on sellainen Doomoo buddy unikaverina. On kyllä ihan ehdoton! Meinas tulla lonkkakipua jossain vaiheessa yön aikana, mutta loppui heti kun otti tuon käyttöön. Mieskin on haikaillut samanlaisen perään kun se tuntuu niin kivalta 😅
Joo mullakin just toi Doomoo buddy. Vähän arvelutti kun päällisen pesuohje oli 30 asteessa mut mä pokkana pistin 60 pesuun ja ei kutistunut ainakaan niin paljoa että olisi käyttöä haitannut 😄
 
Mullakin on sellainen Doomoo buddy unikaverina. On kyllä ihan ehdoton! Meinas tulla lonkkakipua jossain vaiheessa yön aikana, mutta loppui heti kun otti tuon käyttöön. Mieskin on haikaillut samanlaisen perään kun se tuntuu niin kivalta 😅
Meillä mies on kans kateellinen doomoo buddysta 😂
 
Muuten voisin vaikka ostaa toiselle sellaisen lahjaksi, mutta ei meidän 140cm sänkyyn enää mahtuis tän kasvavan mahan kans 😂
Meillä tää epäkohta hoituu niin, että mies vie noin 3/4 meiän tuplapeitosta ja myttää sen jalkojen väliin ja mä havahdun yöllä siihen, et mulla on vaan yks pieni peitonkulma käytössä.
Toki meillä on 180cm sänky, eli periaatteessa pitäis mahtua molemmille omat buddyt, mut sit jossain vaiheessa yötä siihen väliin ilmestyy 1,3v taapero, joka kyllä vie sit kaiken ylimääräsen nukkumatilan...
 
Takaisin
Top