Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. 🥰

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista. Mitä sinä aiot hankkia vauvalle?
 
Muutamia vaatteita olen ostanut, kun jotakin suloista ja vastustamatonta on tullut vastaan. 😅 Ja onhan sitä tullut jo katseltua tarvikkeitakin, vaunuja yms., mutta järki sanoo, että nyt on vielä turhan aikaista.
 
Löysin äitiyspakkauksen peittopussukan + ihanan unisex bodyn kirpparilla kevättalvella. Ostin ne vaikken ollut edes varma raskaudesta ! 😁 päätin sijoittaa, ehkä joskus vielä saa ne käyttöön ❤️🙏 toivottavasti jo ensi keväänä!😭❤️
 
Mitään muuta en ole vielä hankkinut.
Mutta kun keväällä mies vihdoin näytti vihreää valoa, että voidaan heinäkuussa aloittaa yrittäminen, niin ensimmäisenä etsin käsiini samanlaisen "vauvakirjan", kuin esikoisella.
Ostin siis silloin 7 vuotta sitten esikoiselle Oppi ja Ilon: Minun kirjani, johon rakastuin ihan täysin. Meidän versio on 0-18 vuotiaalle. Nyt se on korvattu 0-10 vuotiaalle suunnatulla pienemmällä kirjalla. Mutta sain kuin sainkin käsiini vielä sen alkuperäisen isomman version, vaikka aikamoista salapoliisityötä ja sumplimista se vaatikin 😂
 
Pinnasänky... 😅 eilen aamusta bongasin sopivan ja alennuksella. Iltapäivällä oli jo loppuunmyyty joten äkkiä google laulamaan ja etsimään vastaavaa, onni onnettomuudessa löytyi vastaava alennuksella ja vieläpä 10e halvempi kuin se joka myytiin loppuun! 😄
 
Pinnasänky... 😅 eilen aamusta bongasin sopivan ja alennuksella. Iltapäivällä oli jo loppuunmyyty joten äkkiä google laulamaan ja etsimään vastaavaa, onni onnettomuudessa löytyi vastaava alennuksella ja vieläpä 10e halvempi kuin se joka myytiin loppuun! 😄
Aivan loistavaa bongailua sulta! Minkälaisen pinnasängyn ostit?:) mun viimeisin hankinta on metsolan karhuneuletakki.
 
Mä en oo tehnyt vielä yhtä ainoaa hankintaa. Esikoisen jäljiltä on about kaikki, niin ei ole kiirus. Odottelen nyt rauhassa. Sit rakenneultrassa, jos sais tietää vahvan arvion tyypin sukupuolesta, vois lähteä miettimään, että kuinka paljon hyödynnetään olemassa olevia vaatteita ja mitkä menee kokonaan pois 👍
 
Voi, minullakin tekisi niin mieli nyt viikonloppuna käydä kirpparilla kiertämässä, kun mennään miehen menojen takia kaupunkiin lauantaiksi. Mitään tavaraa ei ole valmiiksi, kun kyseessä on eka lapsi, ja tuntuu ihan liian aikaiselta vielä ostaa mitään ihmeempää, kun ei ole vielä edes käyty varhaisultrassa. Mutta enköhän huomenna eksy sitten kaupoille ja kirppareille ainakin hypistelemään pikkuisia vaatteita... :Two-hearts: Ainoa hankinta tähän mennessä tämän kylän ainoasta kaupasta on lankarulla, mistä aloin jo neulomaan tulevalle pikkuiselle nuttua. :red-heart: Haaveilin aina, että raskaana ollessa sitten neulon lapselle itse vaatteita, niin sen pääsin jo aloittamaan.
 
Pinnasänky (sivuvaunu) saapui postiin..😂 myös bodeja tuli parit samassa paketissa ja kävinpä siellä kirppikselläkin ja hamstrasin pientä vaatetta...😅
 
Mä en ole vielä ostanut mitään, meillä on periaatteessa kaikki valmiina. Ainoastaan jos kolmen pojan jälkeen tämä vauva olisikin tyttö, niin sitten pitäisi vaatteita päivittää jonkin verran.
 
Mä en ole vielä ostanut mitään, meillä on periaatteessa kaikki valmiina. Ainoastaan jos kolmen pojan jälkeen tämä vauva olisikin tyttö, niin sitten pitäisi vaatteita päivittää jonkin verran.

Meillä sama, mutta kaksi tyttöä ja ihan käytännöllisyyden vuoksi toivon kolmattakin tyttöä, että ei tarvitse ostaa mitään uutta. :Face With Tears Of Joy:
 
Me ostettiin nt-ultran jälkeen suloiset lappuhaalarit ja muutama lelu odottelemaan pikkuista :red-heart: Saatiin sukulaiselta vähän käytetty pinnasänky ja kaverilta ostin ihanan rottinkikehdon.
 
Takaisin
Top