Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Kaveri myi newborn kestovaippoja, niin tuli omaa kokoelmaa vähän täydennettyä. Ei ollut iso rahallinen sijoitus. Lisäksi olen jo hakenut Lastentarvikkeesta Baby boxin. Nämä tällaisia harmittomia hankintoja, jos jotain vielä sattuisikin.🤔
 
Jos tulee tyttö niin ei onneksi tarvitse hankkia yhtään mitään, perus käyttötavaraa (vaipat, vanupuikot yms) lukuunottamatta. Kahdelta tytöltä on niin tajuttomasti vaatteita yms. Toisaalta poika olisi kiva, mutta sitten menisi kaikki vaatteet uusiksi tai sitten hän pukeutuisi pinkkiin ja mekkoihin, mikä sekin kai ihan suotavaa, mutta isä ehkä haluaa jotain muuta. :Face With Tears Of Joy::No Evil Monkey:
 
Mulla on 56 senttisiä vaatteita jo kaikki tarvittavat 🤭 osan olin joaiemmin ostanut ja osa sit vanhemmilta lapsilta ja muutama uusikin. En vaan malta odottaa. 😄
 
Mulla on ollut iät ajat tapana seurata Tori.fi:n oman postinumeroalueen ilmoituksia, kun olen sieltä monesti bongannut jotakin pientä tarpeellista tai kivaa ja on ollut helppo vaikka iltalenkin yhteydessä hakea. No, aiemmin sitä ei tullut ajatelleeksikaan, mutta sehän on ihan täynnä vauvatavaraa. Ja mun on äärimmäisen vaikea perustella itselleni, että miksi EN ostaisi jotakin, mitä kuitenkin tarvittaisiin ja nyt saisi halvalla. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Toistaiseksi olen onnistunut pitämään ostohimoni kurissa, kun monia juttuja on varmasti hyvä myös vähän vertailla ja miettiä, että tarvitaanko ylipäänsä, mutta en tiedä miten pitkään... Se jäi oikeasti jopa vähän harmittamaan, kun bongasin 30 eurolla myynnissä Babybjörnin sitterin, jossa oli hyväkuntoinen runko, mutta varsin kulunut, silti käyttökelpoinen kangas. Se olisi ollut ihan nappiostos, kun joka tapauksessa haluaisin Babybjörniin teettää jonkun ihanan luontoteemaisen kankaan jollakin ompelijalla. Noh, eiköhän niitä vielä tule myyntiin, vaikka ei kyllä välttämättä ihan tuohon hintaan. :smiling-eyes:
 
Mä en varmasti vielä hetkeen uskalla mitään hankkia, mutta tuo sitteri pitää meillekin taas hommata. Ehdin vuosi sitten kesällä muuton edellä myydä pois baby björnin, johon olin juuri teettänyt kanssa ihanan päälliskankaan. Täytyy alkaa jossain vaiheessa myös näitä taas bongailemaan, useamman lapsen perheessä sitteri tuntuu aika välttämättömältä jotta on joku turvallinen paikka (muu kuin lattia), johon vauvan voi välillä hetkeksi laskea. Esikoisen kanssa meillä ei vielä sitteriä ollutkaan enkä sitä juuri silloin kaivannutkaan, mutta kun mukana menossa alkoi seuraavien vauvojen kohdalla pyöriä myös niitä innokkaita isosisaruksia, tarvekin muuttui. :)
 
Yritän malttaa rakenneultraan asti, sitten alan ostelemaan. Meillä valitettavasti on niin allerginen isosisarus, että ei uskalla ostaa mitään käytettyä. Esikoiselle ostin vaikka mitä torista ja jouduin antamaan ne eteenpäin 🙄
 
Tilasin esikoiselle Gugguulta toppahaalarin ja pipon talveksi. No enpä voinut vastustaa niitä vauvanvaatteita vaikka niin mukamas järellä odottelen sitä että saa tietää sukupuolen 😆 Ihanaa parhautta päästä hypistelemään taas vauvanvaatteita❤️
 
Sisko lykkäsi eilen hoitoalustan ja äitiyspakkauksellisen 50-62cm vaatteita matkaan, kun siivoili. ❤️
Meinasi, että tuo vielä arkena sitterit, kehtositterin, leikkimaton ja jotain muuta, että saa tilaa.

Rv 14+4 siis ekat "hankittu". 😁 Ajatuksena oli vasta ru:n jälkeen ottaa/hankkia mitään, mut kyllähän nuo varastossa säilyy.
 
Mitään isompia ei vielä ole ostettu. Kirpparilta löysin ihanan pipon, jota käytettiin myös kuvausrekvisiittana, kun kerrottiin raskaudesta kauemapana asuville ystäville somessa. Miehen yllätyslahjaan ostin pari tuttia (jotka tulee kyllä ihan vauvalle käyttöön :wink).
Jotain vaatteita ja leluja saan ystäviltä ja siskolta. Sen verran haluan vielä odottaa vaate- ym. hankinnoissa, että rakenneultra on takana ja mahdollinen sukupuoli selvillä. Vaunut ostetaan, jahka löytyy hyvällä hinnalla.
 
View attachment 115997
Kaukalolämpöpussi tuli postissa eilen. En kestä. 😍
Ei vitsit.. Ei pitäisi aamulla lukea silmät ristissä mitään. Luin 2 kertaa väärin, että "KAUKOLÄMPÖpussi"... :rolleyes: Mietin jo, että mitä ihmettä, olenko näin kehityksestä pudonnut. Hyvä, etten miehelle ruvennut selittämään "Tiesitkö, että on olemassa KAUKOLÄMPÖPUSSEJA" :smiley-ashamed005 Sitten onneksi tajusin, että hetkonen, luinkohan sittenkään oikein.
Mutta ihana on pussi joka tapauksessa! 😌
 
En ole vielä hankkinut mitään 😄 Ystävältäni alustavasti varasin pinnasängyn ja imetystyynyn, joten ne sitten jossain vaiheessa noudan ja maksan 😄
 
Tuli sitte tilattua bugaboon donkey vaunut, ei vielä otettu duo laajennusosaa, kun tarve sitte maaliskuussa vasta mutta päästää tutustuu vaunuihi jo esikoisen kanssa 🤭 näin myös saa jaettua vähä kuluja kun ei mitkää halvat vaunut 😵 mutta puhuin miehen ympäri sillä että tälle vauvalle ei juuri muuta tarvi hankkiaksa, paisti jotai tyttömäisiä vaatteita toki haluan pojan jälkee ostaa 🤭 mut mitää muuta isompaa ei tarvita.. ja yhden setin 50 kietaisubodeja tilasin kans samalla kun itelle mammahousuja ja pojalle t-paitoja 🤭
 
Untuvapussin tilasin viimeisimpänä. Paljon jo valmiina esikoiselta mutta ostoslistalla vielä tuplarattaat ja jtn pikkuvaatteita
 
Meillä on esikoisen kaikki vauvavaatteet vielä tallella ja hyvässä kunnossa (ja sukupuolineutraaleja), joten en itse aatellut tehdä välttämättä yhtään vaateostoksia ennen syntymää, niin ihania kuin ne pikkuruiset vaatteet onkin. Sukulaiset sit kuitenkin ostaa jotain 🤭 Mutta toi lämpöpussi ois varmasti syytä hankkia, esikoinen syntyi toukokuun lopulla niin ei tullut koskaan tarvetta (ei enää 4 kk ikäisenä suostunut vaunuissa nukkumaan), mutta nyt elätän toivetta et uusi tulokas pääsis ja suostuis vaunuissa ulkona nukkumaan 🥰
 
Huh, huh! Siskolta tuli taas ihan älytön määrä vauvojen vaatteita. Tarvitsee ehkä jotain pikkukokoja hankkia muutama, mut muuten ei kyllä tarvitse pakosti mitään ensimmäiseen vuoteen. 😅

Käytiin miehen kanssa kirppiksellä pyörähtämässä ja löytyi koon 56 metsuriseksuaalipaitabodyviritelmä ja Marimekon autokuvioinen body, niin ostettavahan ne oli.
Löysin eilen fb:n kirppikseltä erivärisen Marimekon autobodyn ja sen ostin myös.
Nyt on molemmille mätsäävät.

Eli ensimmäiset maksulliset hankinnat tehty. 😁
 
Takaisin
Top