Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :dummy:

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Myö ei olla vielä hankittu mitään itse. Toki on aika aikaista myös vielä. Kirpparilta haluaisin käydä ihastelemassa tässä lähi aikoina pieniä vauvan vaatteita. Perhe/suku on ollut niin innoissaan, että muutamia pyyhkeitä ja muutamia muita tarvikkeita ollaan saatu itsellemme jo.
 
Ei vielä mitään näin aikaisessa vaiheessa. Aika paljon tavaraa on esikoisen jäljiltä kyllä valmiinakin, tosin jos tulee eri sukupuolta niin ainakin jotain hankitaan lisää. Periaatteessa en ole kovin tarkka mistään sukupuolistereotypisistä jutuista, mutta ekalle tuli hankittua paljon kukkaa, vaaleanpunaista ja röyhelöä ihan vaan koska olivat minusta niin nättejä, ja ei sitten kuitenkaan pelkkään vaaleanpunaiseen pitsiin viitsisi poikaa pukea.
 
Kävin ostamassa plussattuani bodyn, potkuhousut ja sukat vastasyntyneen koossa. Olen fiilistellyt vauvanvaatteita kaupoissa jo pitkään, mutten ole halunnut ostaa mitään kun ei ole ollut varmuutta siitä, onnistuuko raskautuminen. Nyt kuitenkin päätin että on lupa fiilistellä. Kerroin noiden vaatteiden avulla miehelle uutiset ja niitä on nyt yhdessä ihmetelty Mies ei kyllä aluksi tajunnut, luuli että olin käynyt ostamassa jollekin kaverin lapselle lahjan...
 
Kävin ostamassa plussattuani bodyn, potkuhousut ja sukat vastasyntyneen koossa. Olen fiilistellyt vauvanvaatteita kaupoissa jo pitkään, mutten ole halunnut ostaa mitään kun ei ole ollut varmuutta siitä, onnistuuko raskautuminen. Nyt kuitenkin päätin että on lupa fiilistellä. Kerroin noiden vaatteiden avulla miehelle uutiset ja niitä on nyt yhdessä ihmetelty Mies ei kyllä aluksi tajunnut, luuli että olin käynyt ostamassa jollekin kaverin lapselle lahjan...

Tekis kyllä itekin mieli hankkia jokin vaate nyt kun oon uskaltanut alkaa kunnolla fiilistellä. Tilasin kyllä jo Doomoo tyynyn kun oli nyt saatavilla toivomassani värissä voi käyttää nukkuessa yms.
 
Tilasin Paolo Coelhon 2022 kalenterin, tosin englanniks ku suomenkieliset oli jo loppuunmyyty. Kirjoitan siihen odotusajan ja ensikuukausien muistoja, ajatuksia ja fiiliksiä, tarkoituksena että voi joskus antaa sen ku lapsi on aikuinen ja mahdollisesti saa omia lapsia. Kirjoitin vanhemmalle lapselle 2015 samanlaisen.
 
Tilasin Paolo Coelhon 2022 kalenterin, tosin englanniks ku suomenkieliset oli jo loppuunmyyty. Kirjoitan siihen odotusajan ja ensikuukausien muistoja, ajatuksia ja fiiliksiä, tarkoituksena että voi joskus antaa sen ku lapsi on aikuinen ja mahdollisesti saa omia lapsia. Kirjoitin vanhemmalle lapselle 2015 samanlaisen.

Onpa ihana idea!
 
Meillä on "pikkuveljelle" tuolla laatikollinen odottamassa vauvanvaatteita. Onneks mä oon välillä saamaton asioissa, tuo on siis ollut sellainen, joka on viimeiset 3v ollut ajatuksena antaa eteenpäin. Jäi tytöistä, kun jostain tuli myös enemmän pojalle sopivaa vaatetta, mitä en osannut tytöille laittaa. Ei nyt vielä pitkään aikaan varmaan tälle suoraan hommata mitään. :)
 
Tälle ei vielä hommattuna mitään eikä varmasti paljoa muuta kuin talvikampetta tarvitse hankkia. Isommat lapset syntyneet kesällä ja keväällä, joten ihan pienelle ei talvihaalareits yms.turvakaukalon lämpöpussia ole. Sen sijaan normivaatetta ja muuta tarpeellista löytyy. Odotan, että pääsen kantamaan tätä pientä rengasliinassa :red-heart:
 
Ostin syksyllä pari tuttia kun vauvakuume iski ja alettiin työstää tätä piiperöä. Pinnasänky hankittiin myös jo, koska torista löytyi niin edullisesti yksi tosi hyväkuntoinen. Kantoliinan hommasin, koska torissa joku antoi ilmaiseksi ja olen sellaisesta haaveillut.

Esikoisen vaatteita on paljon jäljellä, mutta pienimpiä olen antanut eteenpäin. Kirppikselle siis tieni vie jossain kohtaa. Jos nyt ensin kuulisi ne sydänäänet ennenkuin hamstraan enempää...:Upside Down Face:

Turvakaukalon kerkesin myymään eteenpäin, eli sellainenkin pitää ostaa.
 
En ole uskaltanut hankkia mitään, katsotaan kun on 12vk täynnä jos sit jotain uskaltaa.. aika lailla meillä on kaikki jo kahden jäljiltä valmiina kyllä. Kaukalo, rattaat ja vaatteita löytyy :)
 
En ole vielä uskaltanut mitään vauva kamaa hankkia, mutta aina jos ultrassa on tullut hyviä uutisia, niin olen hankkinut jotain listalla olevia hankittavia juttuja. Toistaiseksi lähinnä isommille lapsille.
 
En ole hankkinut mitään vielä! Mutta ihania ideoita tuo päiväkirjan pitäminen ja pikkusukkien neulominen ❤️
 
Joitakin pikkubodyja on lähtenyt kirpparikierrokselta mukaan ja eilen tilasin vihdoin täytettävän vauvakirjan ☺️ kiva päästä täyttelemään jo raskausajan mietteitä muistoiksi💕
 
Joitakin pikkubodyja on lähtenyt kirpparikierrokselta mukaan ja eilen tilasin vihdoin täytettävän vauvakirjan ☺️ kiva päästä täyttelemään jo raskausajan mietteitä muistoiksi💕
Minkä kirjan tilasit? Jokohan sitä itekkin viittis tilata 😍 Täällä myös joitain vaatteita osteltu, ja torista oon alkanut kyttäämään vauvakamaa mutten vielä oo raaskinut ostaa..
 
Käytiin kyllä tänään Lastentarvikkeessa työntelee vaunuja 😅 Muttei ihan vielä lähtenyt matkaan.
 
Minkä kirjan tilasit? Jokohan sitä itekkin viittis tilata 😍 Täällä myös joitain vaatteita osteltu, ja torista oon alkanut kyttäämään vauvakamaa mutten vielä oo raaskinut ostaa..
Raskauskeijusta sellainen pieni ja täydellinen -kirja. Sitä voi täyttää jo raskausaikana ja jatkaa kouluikään saakka niin vaikutti meille sopivalta 😙
 
Käytiin kyllä tänään Lastentarvikkeessa työntelee vaunuja 😅 Muttei ihan vielä lähtenyt matkaan.
Oi löytyikö kivoja? On kans ollut suunnitelmissa käydä joku päivä tutkimassa mitä kaikkea Lastentarvikkeesta löytyy, ikinä ennen kun ei sattuneesta syystä oo tullut käytyä :Face Savouring Delicious Food:
 
Takaisin
Top