Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :dummy:

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
No ei oikeastaan minun hankintani, eikä edes ensisijaisesti tulevalle, mutta ehkä vähän liikutuin, kun mies eilen hankki korvakuumemittarin saatesanoilla ”jos meille kerta toinenkin on tulossa, niin kai tää on järkevä hankinta”. Esikoinen siis flunssassa ja meidän vanha mittari on tooooodella hidas mittaamaan. :rolleyes:
 
Me ei olla hankittu vielä mitään, mutta mies taputteli kaupassa mikroa ja totesi, että tällaisen hankkiminen taitaa tulla ajankohtaiseksi. Ei kuulemma halua leikkiä vesihauteiden kanssa vauva olkapäällä keskellä yötä Cat With Tears Of Joy
 
tuskin tarttee hankkia paljon mitään, kun oon esikoisesta jemmannut melkein kaiken talteen. uus kaukalo pitää hankkia, mutta muuten melkein kaikki löytyy.
 
Mie olen kyllä ostellu vaatteita, paljon!! :D Mies sekoaa mun kanssa... Tosiaan ensimmäinen lapsi tulossa ja hyväkuntoisia vauvan vaatteita osunu kohdalle erittäin edullisesti kirpputoreilla käydessä. Oon myös h&m ja lindexillä asioidessa ostellut muutamia bodyja. Miten ihania ne pienet vaatteet onkaan! voi rakkaus, en kestä! ♥
 
Alesta ostin itselleni äitiysyökkärihousut ja samalla tilasin ensimmäisen pienen bodyn tälle tulevalle :Two-hearts: Vaatteita on jo ennestään esikoisen jäljiltä, joten montaa vaatekappaletta en aio hankkia. Muutama muukin harkittu kuitenkin varmasti tulee hommattua, mutta vasta rakenneultran jälkeen. :smiling-eyes:
 
Me ollaan hankittu sisaruslauta vaunuihin, mutta ei vielä muuta. Esikoiselta on tallessa niin paljon. Sitten kun sukupuoli selviää alan varmasti ostamaan vaatteita.
 
Viimeisin hankinta vauvalle on lindexistä ostettu muumibody ja pyjama jossa on punapandoja (vai mitä ne nyt onkaan). Oli mahdottoman söpöt
 
Meillä on alkanut makkarin mylläys jo nyt, että saadaan siitä toimiva vauvaa ajatellen! Nyt on pinnasänky jo "hankittu" (löytyikin sopiva työkaverilta) ja tilattiin iso lipasto vauvan vaatteille. Sitten voikin ruveta vaatteita pikku hiljaa katselemaan, kun on valmiina paikka mihin laittaa niitä :) + vielä paljon muuta hankittavaa on tietenkin!
 
Mä kävin tänään ostamassa ekan jutun vauvaa varten. Lähes naapurista löysin Stokken tuoliin Newborn setin, niin pitihän se käydä hakemassa. Itse tuoli tosin vielä uupuu :tears:
 
Tilasin liberolaukun ja babyboxin rakenneultran jälkeen. Parin viikon päästä neuvola ja sen jälkeen pääsee tilaamaan äitiyspakkausta :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top