Viimeisin hankintasi vauvallesi?

En tiedä milloin uskallan ostaa mitään o_O en pelkää että se toisi huonoa onnea, vaan pelkään sitä että jos tulisikin keskenmeno, niin se ostettu asia konkreettisesti muistuttaisi menetyksestä..
Mulla on Dumbo ihan sama juttu. Ajattelin, että NT-ultran jälkeen ostan jotain pientä.
 
Mulla on noin vuoden tarpeisiin vaatteet jo... lähti ehkä nettikirppari innostus vähän käsistä keskenmenon jälkeen. Ei niitä ihania aarteita oo voinu jättää hakematta jos on ollu halvalla tarjolla. Viimeksi hain vitosella merinovillahaalarin.
 
Pitää sitä ennen joulua jo jotain varmasti hankkia Beaming Face With Smiling Eyes meillä ei ole esikoiselta, kuin vaatteita tallessa. Että vaunut, sitteri jne. joutuu joka tapauksessa hankkia sitten myöhemmin.
 
Mulla on vauvalle 1 yöpuku minkä ostin söpöä kuvaa varten kun ilmoitin tutuille olevani raskaana. Beaming Face With Smiling Eyes siellä se on hienosti viikattuna kaapissa privaattipaikalla.

Mitään muuta ei tällä esikoisella vielä olekaan. Äitini osti Ikeasta vauvan ensiruokailuvälineet. Siis first things first, jotain muuta täytynee vielä hankkia ennen syntymää. Cat With Tears Of Joy Nyt kun NT-ultra takana, viitsii alkaa vasta miettimään asioita. Myös sukupuolen tietäminen hieman tulee ehkä helpottamaan hankintoja siis etenkin vaatteiden osalta.
 
Nt-ultra on vielä edessä ja itsestä tuntuu, että vasta sen jälkeen uskallan edes ajatella mitään hankintoja.
 
Olen aiemmin huvikseni neulonut tai ostanut kapioarkkuun suloisia vaatteita, mutta niillä ei pitkälle pötkitä. Ajattelin kuitenkin vasta vähän lähempänä laskettua aikaa ostaa sitten. Lisäksi aattelin ihan joululahjaksi tänä vuonna pyytää vauvatarvikkeita kun kuitenkin jotain laittavat ja tullaan saamaan jonkun verran molempien vanhemmilta omia vanhoja vaatteita, saa nähdä tykkäänkö yhtään… Beaming Face With Smiling Eyes
 
Turvakaukalon tilasin ja kaukalopussin löysin kirpparilta siihen. Ainakin on nämä kaikkein tärkeimmät koossa, että päästään sairaalasta kotiin :)
 
Turvakaukalo on varmaan ensimmäinen asia, jonka tulen hankkimaan. Ellei jostain tule vastaan jokin ”ihan pakko saada” -asia. On aiemmilta lapsilta jäänyt sen verran varastoon.
 
Tilasin uuden tehosekoittimen. Mulla meni jossain kohtaa rikki edellinen eikä se ole ollut mun keittiössä viimevuosina niin tärkeä etteikö ilmankin olisi pärjännyt, kuitenkin sauvasekoitin löytyy.

Vaan nytpä sain hyvän syyn ostaa uuden kun aion tehdä lapselle itse ruoat. Tuskin muuten olisin raaskinut ostaa.
Erehdyin selailemaan Black Friday-alennuksia ja sieltä bongasin hyvän oloisen, katsoin sellaisen jossa riittää tehoa. Huomasin ennen tilaamista ettei se kannu kestänyt kuumaa, joten päädyin hieman kalliimpaan versioon joka kestää. Se ei sitten tietenkään ollut alennuksessa. Mutta onpa nyt valmiina niin ei tarvi olla vauvavuotena hankkimassa.

Tämä kai kertoo aika paljon mun äitiydestä kun Nt-ultran jälkeen ostin yhdet pienet suloisen vihreät villahousut jo tulevaa syksyä ajatellen ja nyt tehosekoittimenBeaming Face With Smiling Eyes Esikoisen kanssa huomasin että olen niitä äitejä jotka on tyytyväisiä kunhan lapsella on vatsa täynnä ja lämpimät vaatteet.

Tuo turvakaukalo on varmaan seuraavana minunkin listassa.
 
Sitteri :) vuoden vaihteen jälkeen aletaan katsoa sopivia vaunuja ja kaukaloa…meillä esikoiselta jäänyt kaukalo on sen verran vanhaa mallia että siihen ei ole adaptereita että saisi kiinni vaunuihin
 
Meillä on esikoiselta niin paljon kaikkea, ettei ole hirveästi tarvetta ostella uudelle tulokkaalle mitään. Ostin kuitenkin ihanat raapimistumput, jotka sopii niin tytölle kuin pojallekin.
 
Takaisin
Top