Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :dummy:

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Tuli tehtyä jo eka hankinta. Facebookissa oli ilmoitus ilmaisesta pinnasängystä. Esikoisen sänky jo myyty eteenpäin, joten en voinut vastustaa kiusausta. Lisäksi sain hoitoalustan ja reunapehmusteen. Menevät kyllä varastoon odottamaan jos joskus saavat käyttäjänsä.
Esikoisen aikaan aloitin hankinnat myös aikaisessa vaiheessa ja hommasin lähes kaiken käytettynä.
 
Lasketaanko tää? Kaivoin vaatehuoneen perältä vaatteet esiin ja katselin mis kunnos vaunukoppa ym, et tarviiko pestä tai jtn muuta tehä. Testasin vaunujen renkaat. Ei varsinaisesti hankintana uutta, mut silti. Tosin, yhet villasukat tein ihan tätä pientä varten jo valmiiks.
 
Mulla jo sormet vähän syyhyäisi päästä kirppareille katselemaan vaatetta pikkuisille, mutta yritän odottaa nt-ultraan ja mahdollisesti käydä vähän jemmoja läpi ennen kun hankin mitään. Yhden söpön hatun ja pari bodya ostin jo yritysaikana :oops:
 
Mulla on vaatetta vaikka muille jakaa, mutta se ei ole estänyt mua katselemasta pieniä vaatteita nettikaupoista, kun onhan ne nyt vaan niin söpöjä... :rolleyes: Vielä en oo hankkinu mitään, varmaan rakenneultran jälkeen alan katella, mitä tarvii. Hoitopöytä ainakin kyllä tarvitaan, mut en ihan vielä meinaa sitä ostaa.
 
Ajattelin hankkia jonkun vaatekappaleen ekan ultran jälkeen jos kaikki hyvin. Tottahan mulla on paljon vauvanvaatteita 3 vauva ajalta, että ei tarvitse paljon hankkia mitään.
 
Nyt nt-ultran jälkeen käytiin ostamassa aivan todella hellyyttävä pieni body :love7 muiden hankintojen kanssa ei sitten kiirettä olekaan, ehkä jossain vaiheessa voisi alkaa kirppareilla katsella.
 
Meinasin kans odottaa vielä ultran ja sen jälkeen käyn ostamassa jonkun pienen bodyn, mitä voi hiplailla, jos iskee epäusko koko asiaan.. :woot::Heartred
 
Odotan jis vastaan tulee jotain "pakko saada" tyyppistä. Muuten saa hankinnat olla, mitään ehdottoman tärkeetä ei oo mitä tarvis hankkia, taitaa varastoissa olla jo kaikki
 
Ostimme puolisoni kanssa kaksi tuttia ja ajattelimme soveltaa niitä raskaudesta kertomiseen.
 
Pitihän se tutti tänään hakea ultran jälkeen. :happy: Pinkin ostin, kun tunne tytöstä on vaan niin vahva.
 
Mä oon aiemmin ru:n jälkeen tehny ekoja hankintoja. Luultavasti tälläkin kertaa pitää kurvata hakemaan jotain suloista vaatetta ja tuttia odottelemaan pientä. Ru ois lokakuun lopulla. Isommat hankinnat onkin edellisten jäljiltä. Vaatettakin tosin taitaa olla tarpeeksi, mut pitää sitä jotain pientä uuttakin..
 
En vielä kyllä uskalla tehdä hankintoja, jäi aikoinaan esikoisestakin aika viime tippaan. Joudutaan hankkimaan kyllä melkein kaikkea, ainoastaan jotain pienimpiä vaatteita olen säästänyt. Eli ostoslista tulee olemaan pitkä :laughing002
 
Eilen tuli verkkokauppa.comin outletia selaillessa vastaan niin hyvä tarjous lasisesta tuttipullosta, että olihan se pakko tilata. Nyt ekan ultran jälkeen oon antanut itselleni luvan hankkia pikkuhiljaa vaatteita kirpparilta ym.
 
Vielä ei olla mitään hankittu, mutta pyörillä olevaa vauva sänkyä on kyllä katseltu . Ja sellainen varmaan hankitaan.:Heartbigred
 
Vaunut me tarvittais ja onkin tullut torissa tai facessa vastaan useat mielenkiintoiset. Oon kuitenkin malttanut mieleni, koska en halua mitään ylimääräistä nyt nurkkiin pyörimään. Toivottavasti alkuvuodesta löytyisi jotku hyvät ja edulliset yhdistelmät.
 
Tänään tuli postissa eka hankinta, tilasin lahjan kaverille ja samalla tuli potkupuku pienelle, että on sitten samaa sarjaa mun ja iskän kanssa :rolleyes:
 
Äitiltä sain jemmasta edesmenneen mummuni neulomat villasukat ja lapaset. :Heartred
 
Takaisin
Top