Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Innostuin ostamaan silikonihelmiä, nauhaa ja lukkoja imetyskoruja varten, kun kolme kaveria on saamassa/saanut vauvan. Eiköhän noista pari saada väkerrettyä itsellekin :angelic:
 
Innostuin ostamaan silikonihelmiä, nauhaa ja lukkoja imetyskoruja varten, kun kolme kaveria on saamassa/saanut vauvan. Eiköhän noista pari saada väkerrettyä itsellekin :angelic:
Mikä on imetyskoru? Tisseihin joku koriste et näyttää nätimmältä?? :grin:p
 
Mä kans oon tehnyt kuopuksen aikana niitä itselle ja lahjaksi. Poika rakasti niiden räpellystä ja omat tissit jäi rauhaan kun räpläsi korua :) tulee halvemmaksi tehdä itse entä ostaa esim raskauskeijulta.
 
Kaikkee sitä oppii ku vanhaks elää. Ei ole tullut mieleenkään että jotain tommosta tarttis. Tai en ymmärrä miks se vauva haluais nypeltää jotain muuta ku äitiä. :rolleyes:

Edit. Vieläkin mietin tätä. Et miks se on imetyskoru eikä esim. hypistelykoru tai vauvanaktivoinikoru tai joku vastaava. Ku eihän se itse koru liity imetykseen mitenkään. Tissi on suussa, oli korua tai ei. :grin Nimim. Anonyymit pilikunhinkkaajat :p
 
Muokattu viimeksi:
Meillä ainakin oli aina tissit verillä jossain vaiheessa kun piti jotain aina kynsiä. Alkuun toki vauva heruttaa itse kun puristelee tissiä mutta kasvaessaan isommaksi, esim meidän kuopus kun oli vuoden niin imetysten aikaan raapi ja nipisteli tissiä. Joten siksi hankin imetyskorun :)
 
Mie en oo uskaltanut hankkia vielä mitään. En ostanu mitään ees yritysvaiheessa, koska olin aika varma, ettei toista lasta enää saada. Esikoisen tavarat ja vaatteet on kaikki jo myyty ja annettu eteenpäin (esikoinen jo 8v), niin ihan kaikki pitäis hommata. Muutaman vaatteen mies just löysi kaapista (ollaan muutettu pari kk sitten), jotka olleet myynnissä mutta eivät oo menneet kaupaksi. Pitänee ruveta niitä pesemään, kun ovat kellarissa säilytyksessä olleet. Vaunuja ym oon kyllä katellut, mutta monen keskenmenon jälkeen en oo vielä uskaltanut ostaa mitään.
 
Siis meillä ei ole mitään, ei yhtikäs mitään :D!
Yritän malttaa mieleni nt-ultraan asti.. Tuttava, jolla on la pari viikkoa minun jälkeen on ostanut paaaaljon vaatteita ja nyt suunnittelee vaunujen ostoa. En sitten tiedä, kumpi meistä on hysteerinen :angelic:
 
Meilläkään ei vielä mitään hommattuna omaa varten, jotain lelua ja kirjaa on kummityttöä varten ja jotain omia vanhoja satukirjoja ja esim legoja varastossa. Enkä tiedä koska tässä uskaltautuu ostaankaan mitään :angelic: mutta varsinaisesti vauvalle ei ole vielä yhtään mitään :confused:
 
No tilasin koossa 56. Yritän hillitä tätä vaatehulluutta kyllä, mutta vaikeaa on..
Jospa yrittäisin rakenneultran yli odotella , että alan esikoisen vauvavaatteita levittelemään ja hypistelemään. Oon kyllä niitä näiden vuosien aikana muutaman kerran jo järjestellyt ja välillä laittanut osan kiertoon, ja loput pakannut nätisti laatikoihin.

Vauvapesä olisi , mutta en tiedä joudunko ostamaan uuden , kun niitä on niin kauniita !
Ja yhdistelmärattaat myin just edellisellä viikolla pois , kun tein testin.
Ne oli niin kauan tiellä yläkerran rapussa , että hyvä kun pääsin eroon , mutta silti harmittaa kun en saa niin halvalla yhtä hyviä millään.
Tai nyt on paljon pienempi auto, että ne ei olis ehkä enää olleet sopivat muutenkaan.
 

Liitteet

  • 20191013_192339.jpg
    20191013_192339.jpg
    33.6 KB · Katsottu: 15
Mulla on aika paljon tältä maaliskuiselta vauvatavaraa tallessa. Ainoastaan ne ihan pienimmät vaatteet eli 50-62 kokoiset kerkesin antaa eteenpäin, mutta eiköhän niitä taas jostain liikene. Ajattelin kyllä käydä alerekkejä kiertämässä joulun aikaan, koska pitäähän tälle uudellekin saada jotain ihanaa ja söpöä ja tuliterää.
 
Mulle on joitain vaatteita vielä tallessa isompien jäljiltä mutta vaunut ja kaukalo ja pinnasänky menee hankintalistalle. Luultavasti keväämmällä sit alan tekemään noita hankintoja. Tai tietty jos joulun jälkeen on hyviä alennuksia tai vanhojen mallien poistomyyntiä niin täytyy koittaa bongailla.
 
En ole hankkinut vielä mitään vaikka haikeudella olenkin vauvanvaatteita kaupoissa katsellut.. Esikoiselta on kaikki vielä tallessa niin juuri mitään ei tietysti ole pakkokaan ostaa. Odottelen jännityksellä rakenneultraa jos siellä selviäisi sukupuoli, jos tästä tulokkaasta tuleekin poika niin sitten täytyy kyllä vähän vaatekaappia päivittää :happy:
 
Löysin tänään kirpputorilta Angelsounds merkkisen kotidopplerin 5€. Olin aika skeptinen, että mahtaako toimia, mutta kun halpa oli niin lähti mukaan - ja löytyihän pikkukaverin syke!! :happy093:Heartred
Ensin meni hieman hakiessa, että mistä pitäisi syke löytää, mutta googlailun jälkeen osasin hakea häpyluun yläpuolelta, keskilinjalta navan suhtee. Konkretisoitui ihan uudella tavalla taas, että siellä joku on. Rakenneultraan, kun on vielä monta viikkoa.
 
Apua, multa on melkein lähtenyt käsistä vaateostelut :D
Oon pari pientä bodya ostanut uutena (tosin olleet tarjouksessa), pieniä sukkia ja tossuja:angelic:

Mun äiti myös paljasti, että on kutonut tossua ym muuta syksylle.. :p

Turvakaukalo ostettiin tosiaan black friday-tarjouksesta, ja se kun tuli kotiin niin tuli olo että onko nyt liian aikaista jo:rolleyes:. Mutta ehkä parempi näin ripotellen ostella kun sitten kaikki kertarykäisyllä...
 
Eipä ole tullut hankittua vielä yhtikäs mitään :/ Ja syy on miehessä joka ei hyväksy koko raskautta. Tulossa on siis yllärvauva ja aborttiin en pystynyt.
Mieli tekee joka kauppareissulla ostaa edes jokin pieni vaate vauvalle, mutta kun pääsen niitä hypistelemään, tuleekin joku ihme stoppi enkä pystykään ostamaan :sad001
Esikoiselta on jemmassa kyllä pari pahvilaatikollista vauvanvaatteita, ja ne tulee kyllä käyttöön, pienimmät on onneks neutraaleja koska sukupuolihan ei vielä ole tiedossa.
Isommat hankinnat kuten kaukalo ja vaunut, ehtii sitten myöhemmin keväällä kyllä.
 
Eilen tuli puskista ostettua vauvalle Stokken Sleepi. :love7 En ollut ko. sängystä edes haaveillut, kun on niin hintava jopa käytettynä, mutta eilen osui edullinen silmään. Ystävä myös tähdensi, että on hyvä, että laidan saa pois taaperoikäiseltä niin menee sitten pidempään - ja onhan se vaan kaunis. :) Ainut, että haluaisin alkuun muokata sängystä Sleepi mini- version, mutta tähän ei ollut osia valmiina. Olisiko jollain foorumilaisella Turun seudulla tarpeettomat mini-osat: pohja, välirimat, "rengaspuut" tai, että saisi lainaan ja voisi piirtää näistä kaavat. Varaosina kun saa ilmeisesti vain jenkeistä ja en tiedä toimittavatko edes Suomeen. Tässä linkki tarvittaviin osiin. https://www.picclickimg.com/d/l400/...i-Mini-Conversion-Kit-White-With-Mattress.jpg
 
Takaisin
Top