Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Ymmärrän oikein hyvin fiiliksiäsi.

Vaikka itsellä on kunnon hankkimisvaihe päällä, niin välillä tulee pelkoja, että onkohan tässä mitään järkeä ja mitä, jos käykin jotain... Etenkin, kun tehtäviä hankintoja esikoiselle tuntuu olevan niin paljon.

Samaa täälläkin olen kipuillut pitkään.

Toisaalta olen nähnyt senkin kun siskoni lapsi tuli niin paljon etuajassa, ettei heillä ollut vielä läheskään kaikkea hankittuna ja se aiheutti hyvän määrän lisästressiä muutenkin hankalaan tilanteeseen.

Tuon välttämiseksi olen psyykannut itseni luottamaan, että kaikki menee hyvin. Todennäköisyydet on jo meidän puolellamme.

Viimeisin hankintani on käytetty pinnasänky, jonka aion maalata uudestaan jollain ihanallä sävyllä.

Kohta pitäis lyödä varmaan vaunuvalintaa jo lukkoon.
 
Samaa täälläkin olen kipuillut pitkään.

Toisaalta olen nähnyt senkin kun siskoni lapsi tuli niin paljon etuajassa, ettei heillä ollut vielä läheskään kaikkea hankittuna ja se aiheutti hyvän määrän lisästressiä muutenkin hankalaan tilanteeseen.

Tuon välttämiseksi olen psyykannut itseni luottamaan, että kaikki menee hyvin. Todennäköisyydet on jo meidän puolellamme.

Viimeisin hankintani on käytetty pinnasänky, jonka aion maalata uudestaan jollain ihanallä sävyllä.

Kohta pitäis lyödä varmaan vaunuvalintaa jo lukkoon.

Tuo on totta ja yritän itsekin ajatella niin, että on paljon todennäköisempää, että kaikki menee hyvin kuin, että jotain pahaa kävisi. :)

Olen sellainen stressimaakari, että haluaisin välttää sen, että tulisi kiire hankkia tarvikkeita ja juuri tuotakin miettinyt, että eihän sitä ikinä tiedä, jos vaikka synnytys käynnistyisikin selvästi etuajassa. Pohdin myös, että synnytyksen jälkeen voi olla niin kipeä ja väsynyt, että olisi iso helpotus, jos olisi ns. kaikki valmiina.
 
Käyttökokemusta ei valitettavasti ole, mutta me päädyttiin ostamaan Neonaten BC-8000DV itkuhälytin, joka on langaton, kestää pakkasta -19 C asti ja jossa on videoyhteys. Toivottavasti osoittautuisi hyväksi hankinnaksi, kun ei kuitenkaan mikään halpa ollut.

Täytyypä tsekata kanssa tuo itkuhälytin. Voisihan sitä tilatakin muutaman vaihtoehdonkin ja testata. :)
 
Oletteko ostaneet kaukalopussia? Millaisia? Haluaisin untuvapussin, mutta mikä olisi hyvä? Suosituksia?
 
Minä ostin Nordlysin untuvapussin käytettynä, koska sitä kehuttiin kovasti. Myös joku ohuempi pussukka meillä on, mutta en muista merkkiä...
 
Miekin oon koittanut metsästää hyvää ja lämmintä kaukalopussia, en oo vielä osannut päättää mikä ois paras vaihtoehto.
 
Minä ostin Nordlysin untuvapussin käytettynä, koska sitä kehuttiin kovasti. Myös joku ohuempi pussukka meillä on, mutta en muista merkkiä...

Onko se pehmoinen? Kuvissa näyttää jotenkin jäykältä, mutta kuva tietenkin saattaa hämätä. Täysikokoisesta Nordlysin pussista olen kyllä kanssa kuullut suosituksia. Pitäisi päästä hipelöimään livenä jossain.
 
Onko se pehmoinen? Kuvissa näyttää jotenkin jäykältä, mutta kuva tietenkin saattaa hämätä. Täysikokoisesta Nordlysin pussista olen kyllä kanssa kuullut suosituksia. Pitäisi päästä hipelöimään livenä jossain.
On se ihan pehmoisen oloinen ja tosi paksu. Luulis pienen tarkenevan.
 
Takaisin
Top