Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Kerro tässä ketjussa aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :)
 
Kontista jäi mukaan sitteri 8 eurolla. Ahkerana sain jo kankaat pestyä ja takaisin paikalleen odottamaan käyttäjää. Niin ja yksi siisti kestovaippa eurolla. :grin Ja netistä olis shoppailtuna kantoliina, tulee varmaan ens viikolla.

Pitäis varmaan jossain välissä käydä kauppareissu jossain marketissa tms, listalla olis tutteja, tuttipulloja, vaippoja, korvikepurkki jne. Kaikki tuollainen "pikkusälä" puuttuu vielä, kuukausi laskettuun aikaan eli ehkä olis jo kohta aika... :hilarious:
 
Tuttipullon tutteja ja tutit. Pyrin kyllä imettämään mutta on se varalta ostettava tuttipullot ym.
 
Äitiyspakkaus tilattu ja pinnasänky hommattu. Työkaverilta sain pussillisen sukkia ja toisen vaatteita. Otetaan rauhallisesti :shy:
 
Viikko sitten ostin pari pientä tuttipulloa (lasisen ja silikonisen), muutaman korvikepurkin varalta jemmaan ja pari tuttia, niin ja hoitoalustan. Tällä viikolla olen ommellut pieniä tumppuja, ettei raavi naamaansa, sekä kestoliivinsuojia (laiskana piti ostaa, mutta materiaalit oli niin paljon halvempia valmiisiin verrattuna... :eek: ). Ja tänään ruokaostoksilta mukaan tarttui vaippapaketti, olis meillä jo valmiiksi saatuna kakkoskoon vaippoja, mutta ostin kumminkin yhden pienen paketin varuilta ihan pieniä. :joyful: Ja menossa jo vko 39+ :grin Olen mielenkiinnolla odottanut mitä jää ostamatta/tekemättä ennen sairaalareissua, mutta ei nyt mitään katastrofia kuitenkaan ole tiedossa, kun kaikki isompi oleellinen on jo aiemmin hankittuna ja ainahan voi laittaa miehen kauppaan, jos jotain tärkeää puuttuu.
 
Osaatteko muuten sanoa kauanko pullojen/tuttien/maidonkerääjien jne sterilointi säilyy? Voi ne jo keittää valmiiksi odottamaan, vai pitääkö keittää vasta sitten kun oikeasti tarvii? Ja miten ne keitetyt kuuluisi säilyttää? :confused004
 
Vaunut! Edelliset oli niin epäkäytännölliset, että niistä piti päästä eroon jo pari vuotta sitten. Silloin en tosin ollut varma tuleeko meille kolmatta lasta, niin ei ollut syytä säilyttää muutenkin ahtaissa tiloissa 'ehkä-tarpeellisia' vaunuja.
Nää uudet vaunut vaikuttaa tosi käteviltä, ja saa sen turvakaukalon myös laitettua siihen, mikä kuullostaa tosi hyvältä ensimmäisiä kuukausia ajatellen! :)
 
Osaatteko muuten sanoa kauanko pullojen/tuttien/maidonkerääjien jne sterilointi säilyy? Voi ne jo keittää valmiiksi odottamaan, vai pitääkö keittää vasta sitten kun oikeasti tarvii? Ja miten ne keitetyt kuuluisi säilyttää? :confused004

Mä oon kerääjät, tutit ja osan pulloista jo pessy ja steriloinu. Uskon että säilyy hyvänä siihen asti ku niitä tarvii. Tutit on kuitenki pulloissa kiinni ja korkki päällä, ja kerääjätki laitoin kuivumisen jälkeen tiiviisiin muovipusseihin. Myös rintapumpun jo pesin, steriloin ja kasasin.
 
Jos aattelee et hankinta ko hankinta ni ostin just tänään aventin pulloihin uuet tutit :P jos isompaa hankintaa aattelee ko tais olla vaunukoppa britaxeihin ku sitä ei ennestään ollu. Tuplatki ostettiin varuiks ja esikoinen on nyt niissä aina välillä käyny istuskelemassa huvikseen :)
 
Takaisin
Top