Täällä päivät matelee. Joka päivä jännään töissä, miten paljon mun sijoitusta joutuu muuttamaan ja koska kärähän töissä ku tulis se uä että tietää siellä sydämen sykkivän. Sinne vielä viikko! nyt rv 5+6?.
Poks poks 9+3 tänään.
Pyöräilin töistä kotiin tossa hetki sitten ja hymyilin itsekseni koko matkan, kun niin hyvä fiilis! (...vaikka väsyttääkin koko ajan).
Vielä kun kolme vkoa on mennyt ohi, niin vieläkin iloisemmin mielin. En malta oottaa että maha kasvaa. Nyt se on vaan pöhöttynyt nesteestä.
Edit: miullahan siis on la 27 tai 28.2, eli ihan sinne kuun loppuun menee, mutta mitä näitä omia ystävien synnytyksiä seurannut, niin kyllä ne vaan järestään menee ensi kerralla yli. Ehkä 1/10 synnyttää lasketun ajan tienoilla. :) siksi huutelen tänne maaliskuun ryhmiin, jos ei teitä haittaa!?
Inkkaripinkkari tervetuloa joukkoon somaan ☺ itsellä sama ajatus, että isolla osalla se menee hitusen yli jos ei mtn ongelmia ole.
mulla la 24.3 mut itse epäilen että siihen tulee päiviä ainaki pari päivää lisää. Mulla ei anneta mennä yliajalle, joten itse luotan pysyväni tässä ryhmässä
9+0 ja nyt täytyy sanoa että on tää heinäkuu aika nopsaa menny ku mies lomalla. Saa nähä ku arki alkaa että mateleeko aika vai meneekö omalla rutiinilla. Tokihan nyt taas uä päivää tulee mietittyä mutta onneks on taapero vauhdittamassa päiviä