Viihteellä yhdessä vai erikseen?

Käyttekö istumassa iltaa yhdessä vai erikseen?

  • Yleensä yhdessä

    Äänet: 3 17.6%
  • Yleensä erikseen

    Äänet: 3 17.6%
  • Sekä että

    Äänet: 4 23.5%
  • Vain toinen käy viihteellä

    Äänet: 0 0.0%
  • Kumpikaan ei käy viihteellä

    Äänet: 6 35.3%
  • Muu vastaus

    Äänet: 1 5.9%

  • Kaikki äänestäjät
    17

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Käyttekö puolison kanssa viihteellä esim. baarissa yhdessä vai erikseen? Millaisia kokemuksia teillä on?
 
Jos lähden ulos, olen usein miehen porukan mukana, eli yhdessä siis. Omassa kaveripiirissä ei ole sellaista porukkaa, niin harvemmin tulee vain yhden kaverin kanssa istuttua iltaa, koen mukavaksi mennä sitten miehen porukkaan. Muuten mies kyllä käy useammin, nythän ero viihteellä olossa on oikein korostunut, kun en itse ole käynyt sitten elokuun...
 
Mies ei ole tainnut ikinä käydä baarissa eikä sellaiseen mitään vetoa koe, joten jos joku käy baarissa se olen minä. Minäkin todella harvoin. Useammin tulee käytyä kahvilassa tai syömässä tai artesaanijäätelöllä. Yleensä mennään yhteisten ystävien kanssa, joten yhdessä, mutta kummaltakin löytyy omaakin kahvilaseuraa.
 
Yleensä yhdessä mutta välillä erikseen. Nyt ei olla kyllä käyty ollenkaan sitten elokuun (jolloin oltiin erikseen). Perjantaina ollaan menossa yhdessä syömään, JVG:n keikalle ja baariin. :)
 
Meistä ei kumpikaan käy baarissa melkein ikinä. Keikoilla käydään joskus, yhdessä tai kavereiden kanssa. Joskus harvoin mennään ystävien juhlista jatkoille baariin, mutta yleensä jo tunnin päästä todetaan et täytyy päästä kotiin. Enempi tykätään olla kotona tai käydä leffassa, syömässä tai kahvilassa.
 
Me ei käydä kyllä yhtään missään enää, ei yhdessä eikä erikseen. Ennen lasta saatettiin käydä jossain hotellissa/kylpylähotellissa olemassa yksi yö jossain lähistöllä, mutta niitäkin reissuja oli tosi harvoin. Itse en kaipaa kyllä yhtään mitään lisä-äksöniä normaalin arjen lisäksi, ja olen aivan tyytyväinen tilanteeseen, eikä mieskään kovin innoissaan ole minnekään menossa.
 
Ennen lasta käytiin viihteellä aina yhdessä, nykyään mies käy kavereidensa kanssa silloin harvoin kun käy. Itse en ole käynyt pian kahteen vuoteen, kun ei ole ollut lapselle hoitajaa että yhdessä pääsisi.
 
Yhdessä käydään niinä harvoina kertoina. Ei ole mitään hinkua mennä "muuten vaan". Meillä on nyt ollut vaan "hyviä syitä" :D
Esim. pari keikkaa ja uusi vuosi.
 
Takaisin
Top