Viiden vuoden päästä...

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mitä todennäköisesti elämässäsi on meneillään viiden vuoden päästä? Entä mitä toivoisit että olisi?
 
Viiden vuoden päästä olen jo hieman yli 30. Lapseni ovat 10 ja 6. Ehkä minulla on kolmaskin lapsi ja ehdottomasti uusi ammatti! ... Toivon eniten, että olisin tuolloin tyytyväinen elämääni ja perheeni sekä minä olisimme terveitä.
 
Toivoisin olevani kotona hoitovapaalla. Todennäköisesti olen kuitenkin täysipäiväisesti töissä ja saanut ylennyksen.
 
Pyöritän lapsiperhearkea ja toivottavasti minulla on vieläkin vakituinen työpaikka. Esikoinen silloin jo 7 v. ja vielä syntymätön vauva 5. Hurjaa edes kuvitella niin pitkälle. :wacky:
 
Enköhän silloin töissä ole. Missä, sitä tiedä en. Ei ole kolmatta lastakaan suunnitelmissa. Esikoinen on silloin jo 11- ja vauva 5-vuotta. Toivon että ollaan silloin koko perhe terveitä.
 
Mies on töissä, ostetaan ihana kämppä omaksi, hankitaan auto ja lapset hoidossa, kun minä teen töitä puolikkaalla. :)
 
Viis vuotta on niin pitkä aika, että yhtään ei pysty sanomaan mitään. Tästä 5 vuotta taaksepäin, niin samaan kysymykseen ois vastannu ehkä just jotain "kivaa perhe-elämää" tms. Nyt mä sanon, että lähetetään liikkeelle siitä, että ois hengissä. Kohtalainen terveys ois myös jees.
 
Minulle taas viisi vuotta on niin lyhyt aika, että tuskin mitään ihmeellistä tapahtuu. Asutaan samassa paikassa kuin nyt, lapsi on jo koululainen, minä käyn töissä niin kuin ennenkin ja mies tekee töitä kotona. Toivottavasti ollaan edes yhtä terveitä kuin nyt.
 
Viiden vuoden päästä esikoinen on viisivuotias, toivottavasti olisi toinenkin lapsi siinä vaiheessa ja nyt syksyllä alkavat opinnot suoritettu kunnialla loppuun asti. Oman alan töitä toivon myös löytäneeni. Toivon, että avioliitossa on kaikki hyvin ja perhe-elämä sujuu mukavasti.
 
Takaisin
Top