Vihdoinkin! Eli heinäkuun höpinät

Täällä oltu jo reilu tunti hereillä ku mies heräs tosta ähisten ja puhisten voivottelemaa kovaa niskakipua! Onha tuo jo pari päivää valitelulle eikä oo päätä kunnolla saanu käännettyä :confused: Miun se pitäs olla kuka herää ähisten ja puhisten voivottelemaa :santa:biggrinmut ei, ei mitää oireita, oonko ees raskaana :grin
Ukko lähti hakee shelliltä tupakkia ja sit lähetääki toho rannalle savustaa miulle lohta :p Mmmm nam, saan koko kalan syyä ite ku mies on allerginen kalalle :rolleyes:
 
Meilläki mies jaksaa kyl vinkua heti jos johonkin paikkaan hiukanki sattuu. En ihmettele miks luonto on määränny naisen oleen raskaana, eihän miehet kestäis tätä päivääkään ku tikusta sormessaki saadaan niin suuri haloo ja säälinkerjuu aikaseks :wink

Viime yönä tajusin sen "synnyttää siili"-tunteen mistä tääl on välillä puhuttu, heräsin sellasiin outoihin kipuihin ja pistelyyn alapäässä, mut nukahdin siitä sit heti uudelleen kun mitään enempiä ei tapahtunut. Päivät saan olla aika rauhas ilman oireita, mut sit öisin tapahtuu aina kaikkee kummaa :P
Näin myös unta tulevista nimenantojuhlista, anoppi oli tilannu ruuat sinne ja kaikki oli tehty lohesta + kaikki asiat oli kesken ja sekaisin ja mulla oli hirvee stressi :confused:
 
Oikein nätti pinnis -Stardust-!!! :) mie oon nyt parina yönä ottanu panadolia kun on niin järkyt kivut lonkissa ja alaselässä. Ja sillon koskee oikeesti jos mie tälleen raskaana ollessa popsin lääkettä :sad001 yritän kyl viimeiseen asti ilman, mutkun jumppapallon päälläkään ei oikein voi nukkua xD
 
Jee poks poks 37 täynnä. ei olis pitkään enää, kestää kestää, en mie malttamaton ole, mut SYNTYS jo. Vaikka mies eilen tuumaili saunassa et 13 tai 14 päivä olis hyvä päivä syntyä, sopis työkuvioihin, mut mun puolesta saa kyllä tulla aikasemminkin, en panis pahakseni! :grin
 
Meillä mies sanoi eilen illalla, että 24h päästä voit mun puolesta alkaa synnyttämään! Tänään siis viimenen päivä töissä ennen kesälomia. Ei vaan oo mitään tuntemuksia, vaik itekin olis jo ihan valmis!
 
Tänään pakkasin oman auton täyteen tavaraa ja huomen aamulla tulee muuttomiehet. Vaikka kuinka kantelin tavaroita autoon ja yläkerrasta alakertaan, niin ei mitään tuntemuksia :eek: Poitsu ei selvästikään halua olla turkulainen :wink
 
Tsemppiä muuttoon Mardu! Oletko jo saanut selvitetty neuvola- ja sairaalakuviot täälläpäin?
 
Tsemppiä muuttoon! :)

Mä istuskelen sohvalla, ipana vieressä tuhisee ja mietin että ois kova juttu ku ois joku sellanen automaattinen tallennus näihin hetkiin.. että vois palata sitten myöhemmin tähän fiilikseen uudelleen ku sälli on iso mötkö.. ku vaikka joka päivä kirjottas fiiliksiä ja kuulumisia, jota ei tietty ehdi jaksa muista, niin silti tätä ei saa talteen..

Mietiskelin tänään myös että pitäis koittaa taas tota kantoliinaa kietoa että sais ton ipanan jossainkohti siihen venkslattua, mutta ajatuksen tasolle jäi. Huomen sitte.. ehkä.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mikä tää tällänen aika on saada joku siivoushepuli.. Pyykkikone jyllää, keittiön siivosin, pölyjä pyyhin, lattiat lakasin ku en sentää imuria viittiny enää kaivaa ja paikkoja järjestelen.. Noi oli tarkotus olla miun huominen homma mut näköjää voin huomenna sit hyvillä mielin makoilla ja katella töllöö ja ottaa vaa rennosti :grin
 
Mietiskelin tänään myös että pitäis koittaa taas tota kantoliinaa kietoa että sais ton ipanan jossainkohti siihen venkslattua, mutta ajatuksen tasolle jäi. Huomen sitte.. ehkä.

Sama juttu :) Siellä se on laatikossa koskemattomana. Pitäis kyllä alkaa harjoitella käyttöä, kun mennään asuntomessuille jossain kohtaa, niin olis näppärä kuljettaa poikaa kantoliinassa. Ei tartteis rattaita sinne tungokseen roudata :)
 
Mulla tänään 39+4. Ei niin minkäänlaisia merkkejä että synnytys ois edes lähellä... Turhauttavaa! Tämän viikon neuvolassa todettiin ettei pää ole vieläkään kiinnittynyt, vaikka on ollu tosi matalalla ja raivotarjonnassa jo jostain viikolta 28. Jäin miettimään et voiko sitä olla vaan niin tilava lantio, ettei oo mihin kiinnittyä?
 
Hei Nupu. Meillä sama LA. Mulla kiinnittyi pää vasta viime viikolla. Eikä mitään merkkejä ulos tulosta. Ei yhtäkään kipeää supistusta vielä. Ja kyllä, haluaisin jo nähdä meidän pojan!
 
anhe, neuvolaan ja koksiin soittelin. Huomenna on aika tohon Karhulaan neuvolaan ja tyksistä tilasin mun paperit ja ne toimitetaan sieltä koksiin.
Vielä en ole päässyt omaan kotiin, vaan asustelen vanhempieni luona. Remontti on niin pahasti kesken ja talo täys tavaraa, että ei sinne sekaan mahdu. Toiveena, jos pääsis loppuviikosta sinne ainakin tavaroita laittamaan paikoilleen. Tänään remppamies alkoi laittamaan keittiötä paikoilleen, mutta huomasi, että ainakin yksi kaappi puuttuu ja keittiön hanaa ei ollut toimitettu. Mutta nyt nämäkin tulossa viimeistään kaappien ovien kanssa eli viikon parin päästä. Voi olla, että hana tulee aikaisemmin. Toivottavasti, että ei tarvi vettä hakea vessasta, jos sinne muuten pääsis jo muuttamaan.
 
Mardu, toivon mukaan se hanakin löytäisi perille, onhan se kivempi, kun keittiöstäkin tulisi juoksevaa vettä. Hyvä, että täällä on neuvola- ja sairaalahommat nyt selvillä. Toivottavasti remppakin valmistuu pian ja pääset oman katon alle.
 
Heippa, täällä taas :) Kiva kun mua on kaivattu!

Huh! Onpas tullut 10 päivässä niiiin paljon tekstiä, että en kyllä valitettavasti jaksanut ihan ajatuksella kaikkea lukea joka osiosta... :oops:
Mutta täällä siis kaikki hyvin, en vaan oo saanut aikaiseksi tulla tänne foorumille kunnolla lueskelemaan ja kirjoittamaan, vauva-arki ja huuma on vienyt mennessään :binkybaby :Heartred
 
Prrrkl helteet, ois nyt viel sen aikaa ollu viileempi ilma et pääsee tästä mahasta eroo.. :grin
Äskeki meinas käydä kalpaten ku hiihtelin nakupellenä kotona ku nii hemmetin kuuma mut sit päätin et pakko koirat käyttää kusella ja just ku sain päälle ni ovikello soi ja vuokranantaja tuli käymää! Onneks kerkesin laittaa päälle ku luulin et mies tulee kotii ku sano et tänää lyhyt päivä töissä ja aattelin et tapansa mukaa unohtanu avaimet kotii, oisin nimittäi menny nakupellenä avaa oven käsillä vähä kriittisiä paikkoja suojaten niiku monta kertaa aikasemmiki :rolleyes::grin
Pitää vissii tästä lähtii aina muistaa vetää joku kolttu päälle ku tosiaa voi siel joku muuki pimpotella ku mies laughing7
 
Takaisin
Top