Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
basin mulla on kans pinna NIIIIIIIIIN KIREELLÄ !! Siis ihan pienestäki menee hermot enkä kestä yhtään mitään kiukkuja... Ihan kauheeta ku näin pienestä hermot menee ja tulee taas huono omatunto ja kaikkee... Mutta kai ne on ne hormoonit?? :/
Mä en sinne faceen ainakaan ole siirtymässä, jotenki tykkäisin enempi täälä höpötellä. Mikäs se ryhmä sielä ylipäätään olikaan? Ja miten sinne pääsee JOS sinne joskus tahtoo liittyä? :)
Berliininmunkki täälä ainaki vauvan liikkeet tuntuu lähinnä epämääräisenä pyörähtelynä kun kylkeensä hän kääntää ja jalat rullaa eestaas...ei siis niinkään potkuja enää. Ja toi peppu......voi apua!! Siis oikeesti vauvan peppu on ihan kiinni mun rintalastassa välillä ja voitte uskoo että on kamalaa ja tuskasta ja ärsyttää jo sekin kun ei siinä sit oikeesti pysty ees istuun kunnolla ja tekis mieli tuuppia väkisin toista alaspäin!! :D
Me ollaan pyydetty kummit joskus varmaan pari kuukautta sitten. Ihan vaan suullisesti pyydettiin ku olivat meillä syömässä ja saunomassa.
Eipä tällä erää kummempaa, pinna niin kireellä että ei jaksa ees omia kuulumisiaan kirjotella.