Viestirajoite pudotuspeleihin?

Olisiko rajoitus hyvä juttu?

• Ei, mennään vaan vauhdilla

Äänet: 5 25.0%
  • Joo, 1 viesti/päivä olisi hyvä

Äänet: 1 5.0%
  • Joo, 2-3 viestiä/päivä on hyvä

Äänet: 9 45.0%
  • Ihan sama

Äänet: 5 25.0%

• Kaikki äänestäjät
    20
Huh, onko tuo rajaton pudotuspeli aina noin sekavaa kun pitsatäytteiden kanssa? Vai kuumentaako aihe vaan tunteita? 😅 Ehdottomasti joku rajoitus on parempi. Olisiko vaikka 1 ääni tunnissa jos 3 ääntä päivässä on liian vähän. Tai kolme ääntä tunnissa.

Huh, onko tuo rajaton pudotuspeli aina noin sekavaa kun pitsatäytteiden kanssa? Vai kuumentaako aihe vaan tunteita? 😅 Ehdottomasti joku rajoitus on parempi. Olisiko vaikka 1 ääni tunnissa jos 3 ääntä päivässä on liian vähän. Tai kolme ääntä tunnissa.
Aina toisinaan, kun on monta hullua kisaajaa. 😂

Ja itse kun sain taas avattua foorumin ekaa kertaa tällä viikolla ja katsoin, että jee uusi peli, niin se olikin jo ratkaistu. 😐 Olisi se kiva, että me vähemmän aktiivisetkin ehdittäisiin peleihin osallistumaan. 😅 Tuo varmaan ois hyvä idea, että olisi rajoittamattomia ja rajoitettuja pelejä. Ääniä taisi nyt kuitenkin olla enemmän rajoitetuissa peleissä.

Mun puhelin ei edes pysy mukana noin nopeassa pelissä. Latasi viiveellä noita viestejä😂 enkä muutenkaan ehdi montaa laittamaan päivässä eli täältä kyllä ääni tolle rajotetulle. 3/pv on mulle just passeli. Mutta mun puolesta saa olla rajottamatonkin rinnalla. Pysyn vaan itse pois sieltä😆

Koska kummallekin pelityylille on kysyntää, kokeilemme pitää yllä molempia pelejä. 😊 Tällä hetkellä on käynnissä rajoitettu peli pizzatäytteistä ja rajaton peli pienistä koiraroduista. Laitamme otsikkoon aina tiedon, kumpi on kyseessä ja lisäksi listan lähelle muistutus.

Takaisin