Sephyr81
Jostain jotain jo tietävä
Mekään ei varmaan rajoiteta lähisuvun ja ystävien vierailuja, viimeeksi ne kaksi ekaa vkoa taisi olla kyläilyjen suhteen hektisintä aikaa. Rotinameiningillä toki, tarjottavat saa kukin vierailija tuoda itse, kahvia kummempaa en jaksa puuhata. Viimeeksi ärsytti kun omat vanhemmat hönkäsi synnärille jo seuraavana ip kun olin puoliltaöin saanut lapsen maailmaan. Olin sektion jäljiltä puolitajuton, niin lähinnä ahdisti kun toiset tulee lässyttämään. Ns. nollapäivänä en mielelläni (ainakaan sektion jäljiltä) huolisi kun aviomiehen käymään, edes esikon ei tarvitse nähdä äitiä niin huonossa kunnossa. Mut toivotaan, että tällä kertaa tulisi se normi alatiesynntys ja voimat olisi eri luokkaa jo nollapäivänä.
Oman anopin ym toivon vierailevan meillä ahkeraan meidän kotiudutua, tässä oma lehmä ojassa, anopista on suuri apu. Olen huono pyytämään apua mutta kaikki jotain tekevät/esikoista leikittävät ovat tervetulleita :)
Oman anopin ym toivon vierailevan meillä ahkeraan meidän kotiudutua, tässä oma lehmä ojassa, anopista on suuri apu. Olen huono pyytämään apua mutta kaikki jotain tekevät/esikoista leikittävät ovat tervetulleita :)