Vieläkö toivoa?

Keskustelun 'Lapsettomuus' aloitti Babe, 5 joulu 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Babe Peruskäyttäjä

Onkohan vielä mahdollista plussata? Tänään pp12 ja nega :sad001 Testipäivä perjantaina. Esikoisesta näkyi tässä vaiheessa ihan selkeä plussa. Olin jo niin varma että pas onnistui, kun oireita on. Tämä oli hyvin todennäköisesti meidän viimeinen yritys ja pettymys on aivan sietämätön :sad001
  2. peruna86 Rakastunut foorumiin Elokuun äidit 2019

Mä sain ekan haileen plussa 15 päivää inseminaatiosta (dpo13), että älä vielä menetä toivoa. Kiinnittymiseen voi mennä parikin päivää. Toivotaan parasta! :)
  3. Suski75 Addikti Elokuun äidit 2019 Helmikuunmammat 2016

On mahdollista. Kaverilla näkyi PAS-kierrossa plussa vasta virallisen testipäivän jälkeisenä päivänä, oli jo menettänyt toivonsa kun virallisena testipäivänä testi oli nega.
  4. Beisla Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Lokamammat 2016

Riippuu vähän monikopäiväinen alkio siirrettiin. Kaksi- tai kolmepäiväisestä nega ei ole tavaton, viisipäiväisestä huonommat mahikset että olisi väärä tulos.
  5. Babe Peruskäyttäjä

Kiitos pienestä toivon kipinästä. 3-päiväinen alkio tosiaan siirrettiin. Tänään on ollut mieli ihan maassa negan takia :sad001
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  6. Babe Peruskäyttäjä

Mulla on vaan jo periaatteessa dpo15 :sad001
  7. peruna86 Rakastunut foorumiin Elokuun äidit 2019

No niin kauan, kun menkat ei ala, on toivoa! :)
  8. Babe Peruskäyttäjä

No ne ei varmaan ala ennen kuin lopetan lääkityksen. Ilman niitä ois varmaan alkanut jo :sad001
  9. beibie Peruskäyttäjä

Edit väärä ketju

Jaa tämä sivu