Vielä muita joulukuisia?

Miikka: Tsemppiä kovasti. Meillä vasta (ja siinäkin ihan riittämiin) 1. ICSI, joten tuntuu koko ajan siltä että pian se kuitenkin menee kesken, kun näitä tarinoita on kuullut niin paljon. Se on kyllä sitten kova isku, jos niin kävisi, mutta eipä näihin kauheasti loppujen lopuksi voi itse vaikuttaa. kovasti vain uskoa ja toivoa ;)
 
Täällä olisi yksi mamma odottajiin lisää. Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon, mutta tälle toiselle toivotaan kotona paljon tarrasukkia <3 LA olisi laskurin mukaan 19.12.2011.


Niin ja osaako joku neuvoa miten tuon lilypie laskurin saa näkymään oikein..? :)
 
Heips!
Tuskailin itsekin ton laskurin kanssa ja löysin yhden ohjeen aikaisemmista keskusteluista ja muokkasin sitä hieman.... eli kun olet luonut lilypie-laskurin valmiiksi niin sen alapuolella lukee erilaisia juttuja, kuten
For Websites: HTMLImage URLBloggerFriendsterhi5MSNMySpace
Valitse
Forum signatures: HTMLEzboardPseudoHTML, UBBCode and BB Code
kohdasta tuo viimeinen UBBCode .. Klikkaa sitä..
Jolloin alapuolelle ilmestyy tyyliin..
[url=http://lilypie.com][img]http://l
Kopioi se ja kirjaudu omalle vau sivulle ja mene Omat tiedot kohtaan ja siellä allekirjoitus ja ticker välilehdelle. Liitä allekirjoitusteksti kenttään se kopioitu url-koodi. Rastita vielä kohta Ticker käytössä, kyllä, näytä se. Tämän jälkeen vielä tallenna.
Toivottavasti jelppaa....
 
Ajattelin, että en kirjoittele mitään ennenkuin kriittiset viikot ovat takana, mutta kuitenkaan en malta pysyä päätöksessäni...

Plussasin viikko sitten. Laskujen mukaan mennään viikolla 5+2 ja laskettuaika olisi arviolta 20.12. Muikkuseksi ristitty maha-asukas on esikoisemme. Minulla itselläni on ikää 26 vuotta ja kyseessä ensimmäinen raskaus.

Lasta ei ehditty liiemmin suunnitella eikä varsinkaan yrittää. Se vaan tapahtui. Olen onnellinen, mutta kauhean malttamaton ja hieman pelokas.
 
Ilmoittaudutaanpa mukaan. Eilen tein testin enkä meinannut silmiäni uskoa - en ehtinyt vielä uneksiakaan raskautumisesta... :) Meillä esikoinen on 6 1/2 kuukautta ja lopetin täysimetyksen noin puolitoista kuukautta sitten, imetän kuitenkin edelleen. Meillä tärppäsi ensimmäinen raskauskin kerrasta, joten toki osasin järjellä ajatellen odottaa... Laskettu aika on 28.12., nyt siis rv 4+2.

Jostain syystä jännittää kovasti, enemmän kuin viimeksi. Toivottavasti kaikki menee yhtä hyvin kuin ekassa raskaudessa. Äitiyslomalla on paremmin aikaa täällä käydä kirjoittelemassa, esikoista odottaessa olin Vaun palstalla sivustaseuraajana...
 
Kahden teroluti kuurin jälkeen pikku kakkonen tärppäsi. Arvioitu laskeutumisaika on 1.12. Esikoinen täytti vuoden tammikuun lopulla:)
 
Täällä ois yks joulukuisiin liittyvä mamma. :)Plussan sain testiin tuossa perjantaina. LA laskureitten mukaan 28.12. Eli voi olla että vielä ens vuoden puolelle menee, mutta onhan tässä aikaa. Ja voihan tässä sattua vaikka mitä, mutta toivottavasti pysyis matkassa mukana loppuun asti. :)Viikoilla 4+4 mennään. Esikoinen on nyt 1v 4kk ikänen. Kaikille onnea paljon plussasta ja toivotaan että kaikkien pienokaiset pysyis matkassa!!! :)

Itellä ollu ihan järettömät oireilut.. Pahaa oloa, päänsärkyä, turvotusta ja rinnat turvonneet ja kipeät. Ekassa raskaudessa ei ollu pahoinvointia ollenkaan, ni nytte se sitte taitaa kostautua :D
 
Täällä ei ole edelleenkään muita oireita, kuin että tissit on kipeät ja arat... Oikeasti toivoisin, että ois enemmän oireita, että tietäis et siel on kaikki hyvin eikä käy taas niin, että menee kesken juuri ennen ensimmäistä neuvolaa... noh... minä pidän peukkuja itselleni, sekä muille odottajille. :) Toivotaan, että pikkuiset pysyvät mukana loppuun asti. :)
 
Ettekö te Elsku8 ja Kirppuli86 ollu tuolla marraskuisissa viimeksi? En tarkalleen muista enään..
 
Täällä kanssa varovaisesti ilmottautuu yksi joulumassun odottaja, näillä näkymin laskettu aika on 23.12., joten jos hyvin kaikki menee niin joulu vietetään sairaalassa. Toinen lapsi oli tulossa ja kierukan poiston jälkeen tuli tyhjennysvuoto ja yhdet menkat. Lähipiirille on kerrottu jo, mutta sanottu etttä vielä mahtuu monta mutkaa matkaan ennen kuin on toinen nyytti sylissä.
 
Täällä yksi odottaja lisää. Pari viikkoa sitten tein positiivisen testin, laskettu aika ois sitte neuvolantädin mukaan 6.12. ! Että ihan juhlapäivänä ;) Ensimmäinen raskaus on, ja toivon että kaikki menee hyvin. Eka ultra ois sitten 24.5.
Kaikki on niin uutta ja jännää, jännittää tänne keskusteluunkin näin "uutena" kirjoitella, hui.
Kiva näitä on ainakin lueskella :)
 
Moikka moi kaikille !
Eilen plussasin. Jos niihin ainukaisiin menkkoihin on luottamista mitkä on tullu viime synnytyksen jälkeen (esikoinen nyt 5kk3vko) niin LA ois 3.12. Eli nyt menossa n. 10 rv. :) Pahoinvointia ollu viikon verran ja armotonta väsymystä. Ei muita oireita. Edellisessä raskaudessa oli varmasti melkeen kaikki maholliset vaivat ja oireet mitä vaan voi olla :)
Neuvolaankaan en oo vielä ollu yhteydessä, huomenna soitan. Voi olla et täytyy käydä ä-polilla tarkistaan että millä viikoilla mennään :)

Pyörin siis tuolla marraskuu2010 palstalla myös :)
 
Hei Minnuska89, ei en ole ollut marraskuisissa... viimeksi olen ollut heinäkuisissa, mutta keskenmenon takia en ole siellä enää pyöriskellyt.. sekoitat minut varmaan johonkin toiseen. :)
 
Hei!

Minäkin ilmoittaudun mukaan joukkoon :) Ensimmäinen positiivinen testi tehtiin vappuaattona ja selkeä viivahan siihen ilmestyi. Seuraavana päivänä piti vielä sitten vähän hifistellä ja tein CB-digital testin, joka näytti myös raskautta viikoin 3+ (5+). Laskettuaika ois tällä hetkellä kuukautisista laskettuna siis 28.12. Sama näytti olevan myös parilla muulla :)

Raskaus tuli meille täytenä yllätyksenä e-pillereistä huolimatta. Alkuperäisenä suunnitelmana oli yrittää lasta ensivuoden puolella. Luontoäiti tosin näytti ottavan ohjakset omiin käsiinsä. Yllätys on kuitenkin varsin iloinen ja ajatukseen odottamisesta ja vauvasta tottui yllättävänkin nopeasti :) Raskaus on siis ensimmäinen.

Tänään varmistui jo ensimmäinen neuvola-aikakin, joka on itseasiassa yllättävänkin varhain, eli jo ensi viikolla. Tuolloin pitäisi viikkojen olla 6+6.

Nyt vaan toivotaan, että kaikki sujuisi hyvin :)
 
Yksi joulumasu vielä löytyy. :) Laskettuaika olisi 28.12 eli ihan alkuviikoilla ollaan. Jännittävää aikaa eletään ensimmäinen raskaus kyseessä. Nyt vaan toivotaan, että kaikki menisi hyvin loppuun saakka.

Ihanaa odotusaikaa joulumasut! <3
 
 
Tervehdys kaikille joulukuisille odottajille! Minä olisin varmaan itse asiassa ollut ensimmäinen joulukuinen, mutta en saanut kirjoitettua tänne aikaisemmin, kun oli joku ongelma tunnuksen kanssa. :)

Meillä laskettu aika on joko 1.12. tai 2.12., selviää tietty kunnolla vasta sitten ekassa ultrassa. Se onkin edessä jo puolentoista viikon päästä, mahtavaa!

Meillä on toinen lapsi tulossa, mutta ihan yhtä jännältä tämä tuntuu nyttenkin. Meidän esikoispoika on syntyny marraskuussa 2009, eli täyttää jus puolitoista. Ikäeroa tenaville tulis nyt siis reilu pari vuotta. Ehkä jotain erila´sita tietoa raskauden tuntemuksista nyt kuiteskin oli, koska innoistuin tekemään raskaustestin jo viikolla 3 + 4. Tuli vaan sellanen olo, että hetkinen - tällaista ihme möyrivää kipua oon tuntenu mahassa ennenkin. :) Mies oli tukehtua nauruun, koska olin vannonut, etten tee testejä ennen ku menkat on myöhässä. ;) Meillä tärppäs nyt jo toisessa kuussa, ja tuntuu ihan siltä, että on saanut lottovoiton kun alkoi näin nopeasti. Nyt vaan toivotaan, että ultrassa ois kaikki ok.

Tosi kiva, että täällä on paljon joulukuisia odottajia. Lämpimät onnittelut kaikille ja paljon onnea matkaan! Hienoa päästä jakamaan kokemuksia teidän kanssa. Maajo, oletkos se sama Maajo joka kirjoitteli ahkerasti marrasmammat 2009 listalla? :) Minä en silloin juuri kirjoitellut, mutta lueskelin kyllä ahkerasti!

Huh, tulipa tekstiä.:) Ihanaa äitienpäivää kaikille huomenna! Kyllä me kaikki jo äitejä tavallaan ollaan, vaikka lapsi oiskin vasta masussa! :)
 
teiju: kyllä mä ahkerasti 2009 kirjoittelin täällä, mutta en marrasmammoissa ko esikko syntyi syyskuussa, toki oon saattanu siellä käydä kommentoimassa kirjoituksia myös, parissa ketjussa yleisessä raskauskeskustelussa ja sitten myöhemmin sitäsuntätä ketjussa.
 
Moikka

Plussa ilmestyi kahdesta testistä pääsiäisenä, ja ensimmäisen neuvolan mukaan laskettu aika olisi Itsenäisyyspäivänä eli 6.12  emoticon

Esikoista odotellaan ja aika sekavin tuntein koska mennyt kuitenkin yli neljä vuotta ennen kuin tärppäsi. Vielä ei uskalla hehkuttaa kun ollaan niin alussa vasta.
 
Takaisin
Top