Videoitkuhälytin Philips Avent ja hintaerot

Acelya

Jostain jotain jo tietävä
Heips,
katselin tuossa viikonloppuna näitä Philips Avent -videokuvaitkuhälyttimiä. Järkytyin kauppojen hintaeroista;

- CityMarketissa 229 EUR
- Gigantti 199 EUR
- Verkkokaupassa 149 EUR

Ja täysin sama laite...
Ihan vinkiksi jos joku hankkimassa...
 
Samoin. Ilmoitelkaahan jos jostain löytyy vielä edullisemmin, tosin toi Verkkokaupan hinta on jo aikas hyvä!
 
Heips!!! Mä ostin edelliselle vauvalleni Ihan Lidlilaatua olevan itkuhälyttimen. Se on toiminut moitteettomasti lähes aina. Vaikka sieltä ei mitään itkua kuulukkaan vaan se särisee todella inhottavasti kun pitäis sitä itkua kuulua. Mut aina kertoo milloin laps on herännyt. Ainoastaan kovemmilla pakkasilla kun patterit alkaa jäätyä niin sillon on saattanut alkaa ilmotteleen et ei enää toimi.

Voisin kuvitella et tollaset hienoudet ku videolaitteet kuvan kanssa ei jaksa täällä suomen oloissa toimia. Ja just oli yks naapuri kertoi et hänen hieno itkuhälyttimensä ja kovasti rahaa vaatinut vieläpä ei ole toiminut koskaan pakkasella. Siis edes pienellä pakkasella. Ja kun oli reklamaatiota yrittänyt tehdä niin oli saanut vastaukseksi, että ei sitä ole tehtykää pakkasella toimivaksi

Mä siis pulitin itkuhälyttimestäni muistaakseni piirun vajaa 30egee ja se on kertonut mulle aina kun laps on herännyt. En laittais 100egee siihen laitteeseen. itkuhälytin on kyllä todellakin tarpeellinen jos haluaa vaunuissa ulkona nukuttaa, mutta mitään hienouksia se ei tartte.
 
Eemi03sen kanssa taas samalla linjalla 

Meillä tullaan nukuttamaan ipanaa pihalla, mutta tuo itkuhälytin jää sittenkin kokonaan ostamatta.. ellen nyt sitten löydä kirpparilta. Siellähän nuo perusmallit maksaa sen 5-15 €
 
Oman mielenrauhani takia haluan tuon videokuvallisen hälyttimen. Haluan nukuttaa vauvaa vaunuissa tai omassa huoneessaan ja koska meillä on kissoja, haluan nähdä ettei kissat mene päälle, VAIKKA toki telkeän kissat pois huoneesta/terassilta. Silti - oman mielenrauhani takia satsaan tuon 149 EUR.  Kun mun ekat lapset olivat pieniä, ei koko itkuhälyttimiä ollut markkinoilla -ainakaan meidän maakunnassa.

Toinen syy on se että meillä on sen verran iso talo, että itku ei edes kuuluisi esim. toiseen kerrokseen. Ja kun hälytin itkee näen vielä että kaikki hyvin ennenkuin juoksen paikalle.

Mielestäni minulla on tuohon videokuvaan tarve.
 
Meillä myös kissoja  Ne eivät kyllä vaunuun/sänkyyn mene, kun olen niitä kieltänyt, mutta noi naapurin kissat on vähän eri juttu. 

Meinaatko hommata sitä vaununsuojaa? Sitä semmosta ritilää mikä laitetaan vaunujen päälle. Semmonen vois olla aika kätevä? Ite semmosen meinaan jossain vaiheessa vielä hankkia..
 
Mä en aio hommata sitä vaununritilää /kissasuojaa ainakaan vielä. Mulla oli sellainen 90-luvulla kun tein ekat lapset (metallinen) ja se oli kyllä tosi hyvä Oran vaunuissa, ei muksukaan voinut tippua siitä kun oppi nousemaan (se eka kerta kun tulee aina niin yllättäen, että muksu istuukin vaunuissa...). En tiedä miten noissa Emmaljungissa se suoja toimisi, kun ei ole mikään koppamallinen vaunu, jäisi varmaan rakoja sinne tänne..

Meillä on kuitenkin terassi suljettavaa mallia, että kissat ei sinne pääse kunhan vaan muistaa teljetä ovet ja ikkunat.
 
Onhan tuo videokuvallinen hälytin magee peli. Itsekin sitä kaupassa hypisteltiin, mutta kyllä se meiltä jää hommaamatta juurikin tuon hinnan vuoksi. Saimme miehen työkaverilta ihan tavallisen philipsin hälyttimen 15 eurolla ja se saa kelvata.
Meillä asunto on sen verran pieni, että itku kuuluu ihan varmasti joka nurkkaan ilman hälytintäkin, mutta on se hyvä olla olemassa. Tosiaan ainakin, kun aikomus on nukuttaa ulkona terassilla vauvaa. Eipähän tartte pakkasilla pitää ikkunaa auki sen vuoksi, että kuulisi itkun.
 
Takaisin
Top