Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuulostaa tutulle! Turvottaa vaikka mitä tekisi, ja hiilarit vielä sitäkin pahemmin, noh minkäs tälle voi!Olen rv 6+0 ja vatsan turvotus on ollut aivan mahdotonta jo viimeiset 3 viikkoa. Aamulla saattaa herätä hetkeksi ns. Normimitoissa mutta tuntuu että kun ensimmäisen askeleen ottaa, tai tilkan juo vettä, niin mitään ei ole enää tehtävissä ja turpoaminen alkaa. koko loppupäivän vatsa on kuin tynnyri ja vaikuttaa kuin raskausviikkoja olisi takana jo rutkasti.
Äskettäin kävin 10km pyörälenkillä eikä mitään vaikutusta
Muita turvonneita jakamaan taakkaa?
Olen rv 6+0 ja vatsan turvotus on ollut aivan mahdotonta jo viimeiset 3 viikkoa. Aamulla saattaa herätä hetkeksi ns. Normimitoissa mutta tuntuu että kun ensimmäisen askeleen ottaa, tai tilkan juo vettä, niin mitään ei ole enää tehtävissä ja turpoaminen alkaa. koko loppupäivän vatsa on kuin tynnyri ja vaikuttaa kuin raskausviikkoja olisi takana jo rutkasti.
Äskettäin kävin 10km pyörälenkillä eikä mitään vaikutusta
Muita turvonneita jakamaan taakkaa?
Musta tuntuu että on jo tullut sama oire mikä viime raskaudessa vaivasi, superhajuaisti Jotkut tietyt jutut meidän talossa ja mies haisee pahalta Viimeksi pahoinvointi ja oksentelu alkoi viikolla 8, saa nähdä milloin tällä kertaa.
Joo siis juuri tuo yökkäysrefleksi on paha, viimeksi mulla meni usein niin että paha haju -> yökkäys -> oksennus. Tosi harvoin oksensin yllättäen ilman mitään "ärsykettä". Varmaan ekan puoliskon raskaudesta ihmettelin ja yritin selvittää mitä ne pahimmat hajut oli erityisesti roskiskaapissa ja ulkoeteisessä, mut ei se oikein koskaan selvinnytMulla kans erityisesti kodin ulkopuolella olevat hajut on etovia ja saa ihan yökkäys refleksin aikaan. Tai oon monena aamuna joutunut alkaa pesee roskakaappia, koska tuntuu että se lemu on vallannut koko keittiön. Kans meidän koira, hyi hitto siitä lähtee kamalat hajut
Mä käytin koko edellisen raskauden tavallisia alushousuja ja oon ihmetellyt että mihin tarvitaan raskausalushousuja. Mutta tokihan se varmasti riippuu vatsan muodosta ja koosta jne (ja myös millaisia normaalisti käyttää). Mutta raskaushousuille peukku täältä! Itse selvisin aika vähillä vaateostoksilla ja toivon että pärjään nyt niillä samoilla mitä jo on. Tosin ehkä tällä kertaa annan itselleni luvan ostaa vaikka pari jotain mekkoa (myös imetykseen sopivaa) tai hameen tai jotain muuta kivaa, eikä vain käytännöllistä.Minä sain jo tänään viritellä napin läven läpi hiuslenkin ja hiuslenkin napin yli, kun housujen kiinni laittaminen olisi ollut todella epämukavaa jo. Pitänee tutkia varastot lävitse et mitäs raskaushousuja minulla olikaan. Nyt jo. 5. rvk menossa.
Vinkkinä ensikertalaisille; raskauspikkarit ja raskaushousut tekevät elämästä hetkessä mukavampaa.
Joo siis juuri tuo yökkäysrefleksi on paha, viimeksi mulla meni usein niin että paha haju -> yökkäys -> oksennus. Tosi harvoin oksensin yllättäen ilman mitään "ärsykettä". Varmaan ekan puoliskon raskaudesta ihmettelin ja yritin selvittää mitä ne pahimmat hajut oli erityisesti roskiskaapissa ja ulkoeteisessä, mut ei se oikein koskaan selvinnyt
Kun odotin helmikuista niin pääsin aika pitkälle sillä et hommasin henkselit kuorihousuihin ja kuljin vetoketju auki. Minulla vatsa tulee aika alas. Kylmimmille keleille hommasin XL-kokoiset halpistoppikset (ajatuksena etten tule niitä ikinä enää käyttämään sen talven jälkeen ... ja siellä ne odottavat minua uudestaan kaapissa!) ja pidin niitä myös henkselien avulla. Varmasti oikeat raskaustoppikset olisivat olleet fiksumman näköiset. Mutta ihan sama täällä maalla kun tarkoitus on lähinnä ulkoilla lasten kanssa.Juu ei mitään toivoa käyttää normaaleja housuja enää Onneksi esim. Noshilla on semmosia, missä on pehmeä, korkea ja joustava vyötärö, eikä mitään vatsan päälle tulevaa saumaa ollenkaan Ne menee varmasti aika pitkään! Parit mammafarkut kyl ostin jo, kun normifarkut ahdisti tyyliin viikolla 3 Nyt tässä raskaudessa on varmaan pakko hankkia jotkut raskaustoppahousut, kun talvella täytyy kuitenkin lapsen ja koiran kanssa hengata pihalla lämpöisissä tamineissa. Syys- & talvitakkikombo raskaus- ja kantopaneeleilla löytyy edellisestä raskaudesta
Voi eihh, pitää lähteä pöksyostoksille kyllä pian.. Alkaa kanssa puristaa ja kiristää siihen malliin että ainoat housut mitä on enää mukava käyttää on vanhat, ennen yli-isot lörppälegginssit. Omien mm. farkkujen päällepusertaminen tuntuu tässä tilassa aika utopistiselta idealta, mutta otetaan tuo nappikikka talteenMinä sain jo tänään viritellä napin läven läpi hiuslenkin ja hiuslenkin napin yli, kun housujen kiinni laittaminen olisi ollut todella epämukavaa jo. Pitänee tutkia varastot lävitse et mitäs raskaushousuja minulla olikaan. Nyt jo. 5. rvk menossa.
Vinkkinä ensikertalaisille; raskauspikkarit ja raskaushousut tekevät elämästä hetkessä mukavampaa.