Mä kirjauduin kans kiloklubiin mutta mun tabletilla ei pystykään käyttämään niitä sovelluksia. Mulla nousi paino alkuraskaudessa ku pahoinvoinnin takia oli pakko syödä välipalaa että pysty oleen töissä.. välipala oli 2 hedelmää päivässä mutta silti tuli kiloja . Sit todettiin raskausdiabetes ja piti noudattaa 1600 kcal diettiä ja jättää kaikki herkut, mutta silti tuli vielä joku kilo . Synnytyksen jälkeen jäi +4kg ja ne istuu ku täit tervassa.. Ekat 3kk tuli syötyä suklaatia aika kiitettävästi sen tiukkispaaston jälkeen + oli yölläkin aivan sairas nälkä koko ajan. Nykyään syön aika tavallisesti, en syö karkkia enkä sipsejä tai keksejä juurikaan, kylässä kylläkin. Mut jälkiruoka on mun pahe, päivällisen jälkeen syön esim eskimon tms, yleensä jätskiä. Tuntuu et siitä vaan ei voi luopua Muuten makeanhimo kalvaa ja sorrun siihen suklaaseen.. Ja jos vähennän ruokaa niin herään yöllä aivan järjettömään nälkään (ja sorrun suklaaseen) + mulla kyllä maidon tulo selvästi vähenee jos vähennän syömistä tai en juo tooosi paljon vettä. No, ei se nousekaan, mutta ei laskekaan.. Kärrylenkeillä ei tunnu olevan mitään vaikutusta, pitäis varmaan kattoo vaikka joku jumppa mihin mennään vauvan kanssa.