Verikoeraskaustesti

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Dark91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dark91

Vauhtiin päässyt keskustelija
Jos testi, joka nippaisee veren sormenpäästä, niinkuin sokeriarvon tms. mittaaminen tehdään, ja mittaisi verestä suoraan hCG:n määrän, käyttäisittekö sitä?
Verikokeesta otettu testihän on luotettava lähes kaikilla, koska veressä hormonipitoisuus on aina korkeempi kun virtsassa. joillakinhan virtsatesti ei näytä plussaa edes viikolla 10. Mistä se johtuu? koska virtsaan ei erity tarpeeks hCG:tä. Semmonen testi, jossa pienikin hCG:n nousu näkyisi, ja tulos olisi suoraan raskaana - ei raskaana luvun mukaan, jonka saat itse tietää, olisiko se virtsatestiä parempi?
Mielipiteitä kaivataan! [:D]

Juuh kyllä kait sitä tulis ainaki kokeiltuu, mut jotkut piikkikammoiset varmaa jättäis väliin.. Mut niin ite varmaa kokeilisin tai jos sellanen tulis joskus tulevaisuudes markkinoille niin enemmän tietoa siitä, et miten toimii.[:)]

Mä jouduin raskauden aikana mittaamaan sokereita ja mulla on jonkin sortin neulakammo.
Mut silti käyttäisin kyseistä testiä jos sellainen on.
Sillä lailla mulla raskauskin todettiin... eli satuin menemään työterveystarkastukseen ja labraan niin siellä otettiin samalla verikokeena raskaustesti.

Mielelläni kokeilisin!!!!

Tuntuu jo siltä että voi hitto jos olen just sellanen tapaus jolla ei erity tota hCG:tä tarpeeksi kun ei kuulu menkkoja eikä plussia vaikka olen viikon verran odotellut..Ja pissatestit siis negoja!

Mua ei neulalla tökkiminen paljon sureta..:)

Takaisin