Veri on vettä sakeampaa???

MariQ

Sukkela juttelija
En tiedä,mutta alkoi todella jurppia äsken,kun facessa selailin ja tuli kaveriehdotukseksi kahden mun biologisen serkkuni kuvat,henkilöt joita en kuunaan ole tavannut!!!! 12v sitten tutustuin vasta bioisääni,ja sen kautta toki täteihini,joilla yhdellä on 2 lasta,minun serkkuja.Pyysin useaan otteeseen yhteystietoja vallankin tyttöserkkuun,mutta ei...Täti oli fb kaverini hetken,mutta irtisanoi kaaveruuteni koska "käyttää fb:a eri tarkoituksiin kuin minä" Kaiken aikaa on kyllä huokunut tunne,että hän pitää minua toisenluokan ihmisenä...eikä tilanne että isäni "jätti" minutkin samalla kuin äitini,auta yhtään minun arvoni nousemiseen...Joten siis en saanut yht.tietoja serkkuihinikaan,koska en kelvannut tädillekkään fb kaveriksi.Ties mitä juttuja minusta on kerrottukaan,no olen vähintäänkin yhtä omituinen ihmienn kuin bioisäni,että sen puoleen en varmaan yhtään hullumpi.Onko statukseni huonompi,koska olen ollut kauan kotiäiti ja monen lapsen äiti?En kerännyt mammonaa enkä osakkeita enkä omista taloa???

Kyllä sattuu olla tällainen hylkiö oman verisuvun silmissä.
Onneksi äitini nai itsensä rakastavaan isoon sukuun,jossa minulla on kymmeniä serkkuja ja ihana isä joka on huolehtinut hyvin.
 
Takaisin
Top