Verenpurkaumia/raskausarpia?

Mahan oikea puoli on jo melko läikikäs, vasemmalla puolella ei oo kuin muutama hassu viiva...[8D]

mulla on nyt tullut navan kohdalle muutama pieni arpi [:'(] mut mun napa onkin pullahtanut niin ettei kuoppaa ole ollenkaan...jospa nuo arvet painautuu sit navan mukana sinne kuopan pohjalle ettei niitä jälkikäteen erota [:D]

oi kuinka ihanaa katsoa mahaa joka nyt näyttää ööö...[X(] Raskausarpien peittämä tieverkosto...

Sit vielä lisäksi kun joudun piikittämään klexanea vielä 20 piikkiä mahaan niin maha on täynnä mustelmia...Sit vielä leikkausarpi päälle...ja tissit roikkuu kuin nahkarukkaset...[:'(]

Mutta onneksi kelpaan vielä miehelle...[8D][;)] Ja poitsu ei välitä minkänäköinen äiti on...pääasia että ruokaa tulee huiviin ja joku vaihtaa vaipat...[:D]

Sme.. tuo lienee meidän kaikkien kohtalo pian... [8|] Ja minkäs sille mahtaa. Onneksi luonto on ihmeellinen ja vuosi eteenpäin, niin tää on enää kaunis muisto, rukkasineen... [:D]

Onneksi kaikki palautuu aikas hyvin ja arvetkin vaalenevat. Mä olen aikas tyytyväinen oman masuni vetäytymiseen. Pienenee päivä päivältä. [:D]. Reisissä, varsikin sisäreisissä on sellaset kummalliset pahkurat vieläkin. Tai ei ne kummalliset ole. Ne on mun rotureidet, jotka on nyt vaan vähä vielä nesteen ja selluliitin täyttämät[:D][:D]. Mut eiköhän se siitä ku pääsee vähä liikkeelle.

Takaisin