Verenpaineista

elian

Oman äänensä löytänyt
Eli sellasta olisin halunnut kuulla teiltä Arvoisat kanssaodottajat, että onko muilla laskeneet verenpaineet alkuraskaudesta ihan mahdottoman alhaisiksi? Mä oon joutunu oleen ihan saikulla kun päässä huippaa niin kovasti. Alapaineet pyörii siinä 48-52 välillä ja yläpaineet 97-102... onko kenelläkään vastaavaa ollut?
 
minulla oli vr alkuraskaudesta matala, siis normaalistikin minulla on matalat mutta alkuraskaudesta ne "romahti" tosi alhaisiksi, samoja luokkia kuin sinulla elian. huippasi yms muutkin oireet mitä siihen nyt kuuluu. matalina ne pysyivätkin tohon n.rv22 saakka, jolloin ne pompsahtivat minulle tosi korkeiksi eli ovat nyt luokkaa 130/80. ajattelin jo että raskausmyskytyskö sieltä on tulossa, mutta asiaa tarkastelin ja tiedustelin niin tämä on ihan normaalia kuulemma. siis että alkuraskaudesta ovat hyvin matalat kun elimistö vasta totuttelee "tilaan" ja sitten ne nousevat. eli minusta sinulla ei ole mitään hätää :) minun kohalla mitkään salmiakit yms eivät kohottaneet arvoja mutta ainahan niitä kannattaa kokeilla :)
 
Kiitos Sarian vinkistä, kas kun en ollutkaan huomannut koko ketjua... [:)]

Ja helpottaa kuulla ettei ole ainoa joka tästä "kärsii"... [;)]
 
Takaisin
Top