Veikkauksia vauvan sukupuolesta kaivataan :)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja vilppis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
V

vilppis

Vieras
Elikkäs heittäkää oma veikkaus kumpi tulossa oireiden perusteella. Vastoin tapojani seksi ei voisi vähempää kiinnostaa, väsyttää kokoajan, pahoinvointi alkoi 4+3 eikä loppua näy,oksentanut kuitenkin olen vain muutamia kertoja, liha oksettaa,salaatti ja Sprite suosikkeja,ei finnejä,jatkuva kiukkuisuus ja mitähän vielä. Siinä kai ne pääoireet :)

Mä voin pojasta todella hyvin ja tytöstä samantyyppisillä oireilla kuin sinä. Närästys oli myös kamala... Joten noilla veikkaisin tyttöä. MUTTA mulla ei tällä hetkellä ole yhtään sen enempi oireita kuin pojasta oli ja aivan samantyylinen raskaus, mutta tyttöä se lääkäri lupaili :D Linea negraa ei ole vielä ilmestynyt, vaikka pojasta oli tisseihin asti ja tytöstä loppui napaan. (en kyllä ole uudesta punaisesta toppapuvusta ottanut lappuja irti, kun en ihan 100% luota sen lääkärin tyttöarvioon) :D

Minä uskon vakaasti kiinalaiseen syntymäkalenteriin. Meillä sen mukaan piti tulla poika ja niin tulikin. Katsoppas, mitä odotat sen mukaan. Lonkalta voisin kuitenkin veikata, että odotat poikaa :) aiotko selvittää asian rakenneultrassa, jos voit? Milloin se on?

Noi ei välttämättä pidä paikkaansa, jos maha ei näy takaapäin tulee poika ja myöskin tuo oksetus on sellainen et ei siitä oikeen voi sukupuolta päätellä. Mie en oo oksentanu kummastakaan kertaakaan ja mulla on molemmissa raskauksissa ollu ns. poikamaha ja kappas kummaa molemmat ollu tyttöjä, kyllä se kantajasta riippuu se mahan muoto ja muutkin oireet ;)

Mulla ei tytöistä ollut mitään oireita, siis pahoinvointia sun muuta, pojasta taas oli pahoinvointia aika pitkään. Kaikissa olen kärsinyt kyllä närästyksestä, mutta pojasta oli kamalin. Yksikään raskaus ei ole näkynyt takaa päin. Ainoa mikä on pitänyt paikkansa kaikkien kohdalla, on kiinalainen syntymäkalenteri. Oireista siis en menisi veikkaamaan mitään, jos ei aikaisempia raskauksia varsinkaan ole ollut.

Kiinalainen syntymäkalenteri kertoa tulokkaan olevan tyttö. Yksi poika löytyy jo ennestään ja tämän kalenteri ainakin käytti oikein :) Poikaa odottaessa oireet olivat päinvastaiset,siksi nyt aika vahva tyttö olo. Ei ollut pahoinvointia,olin hyvällä tuulella,liha ja rasvainen ja suolainen ruoka maistui, seksi kiinnosti yms. Voi toki olla poikakin,vaisto vaan sanoo että nyt taitaapi tulla typykkä. Ultrassa emme aio kysyä joten selviääpi vasta keväällä.

Mulla taas levis pojasta maha niin että takuulla näky takaapäin. Ja puhkes heti alkuviikkoina kamala akne naamaan,selkään ja rintakehään. Nyt ei finnin finniä missään,mahasta vaikea sanoa kun viikkoja vasta niin vähän :)

Mulla taas kaikki oireet ennusti tyttöä, paitsi vatsa oli juuri sellainen niinku oisi koripallon nielaissut. Ja massukarvat kasvoi. Poika tuli.

No sitä on oikeesti paha mennä sanomaan... Ite voin pahoin rv 30 asti, satunnaisesti oksensin sen jälkeenkin.. Ja poika tuli... Takaapäin ei maha erottunu eli ilmiselvä poikamasu...

Elikkäs heittäkää oma veikkaus kumpi tulossa oireiden perusteella. Vastoin tapojani seksi ei voisi vähempää kiinnostaa, väsyttää kokoajan, pahoinvointi alkoi 4+3 eikä loppua näy,oksentanut kuitenkin olen vain muutamia kertoja, liha oksettaa,salaatti ja Sprite suosikkeja,ei finnejä,jatkuva kiukkuisuus ja mitähän vielä. Siinä kai ne pääoireet :)

Saapas nähdä sitten, mikä tänne tulee, kun halut ovat täälläki vähentyneet ja väsymystä on, sekä itseäkin jo tympäsevää kiukuttelua, mutta muita nuista oireista ei olekkaan :D makkaraa tekee koko ajan mieli, paistettuna, nuotiolla, uunimakkarana...

Täällä odotetaan kovasti ensi kuussa koittavaa rakenneultraa, että tulisi tieto papulaisesta :) Jostain syystä koko ajan sanon masuasukkia jäpikäksi ja jäppiseksi, ja tuntuis, että poika tulee, mutta senpäs näkee marraskuussa, että kumpi siellä sisuksissa mönkii :)

Mulla on maha jo nyt näkyvissä edessä, olen lyhyt ja kapea vartaloltani, kun taas kaverini, joka on samoilla viikoilla on leventynyt huomattavasti, mutta hänellä maha ei näy. Ollaankin pähkäilty, että saakohan toinen tytön ja toinen pojan. Ainakin jos olisi massuihin uskominen :)

Pakko tulla ite vastaamaan omaan kysymykseensä :) Uteliaisuus siis voitti,ensin tilasin Gender Maker testin joka lupasi tyttöä. Sen jälkeen kahdessa ultrassa tytöksi luvattu. Erittäin vahva tyttötunne oli alusta saakka <3

En nyt halua masentaa, mutta kaikissa 4 raskaudessa ollut ihan omanlaistaan oireiltaan, masu on ollut samanmuotoinen kaikissa ja molempia sukupuolia löytyy.

Kuten lapset on olleet yksilöitä, niin on raskaudetkin, eli ei voi kauheesti verrata tai päätellä. Mulla siis ollut näin. Jollain toisella taas voi olla toisin.

Tuo kiinalainen hömpänpömppä ei pitänyt meillä paikkansa. :D

Onnea tytöstä!! :)
Mä kumoan kyllä kaikki väitteet oireista ja sukupuolesta :D
Itellä esikoinen poika, raskaudessa ei mitään suuria oireita vaan helpolla pääsin. Toka on tyttö, närästi, paha olo yms kaikki ikävät oireet.
Nyt odotan tyttöä ja aivan samanlainen raskaus kuin pojasta. Mahakin on vielä pienempi ja enempi eteenpäin kuin pojasta.
Aloin epäilemään tyttö-lupausta jo jossain välissä, mutta kyllä se rv37 ultrassa edelleen tytöltä näytti :D

Takaisin