Veikkaatteko tai ostatteko arpoja?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Minkä verran ostatte arpoja tai lotto jne kuponkeja? Oletteko voittaneet niistä jotain?

Itse olen ostanut hyvin harvakseltaan arvan. Voittoja ei ole tullut muuta kuin nuorena arpajoulukalenterista joku pieni summa.
 
Jouluisin tullut ostettua välillä kalenteri arpa, muuten ei tule arpoja ostettua. Lottoa pelattiin kestona 1 samaa riviä useampi vuosi, mutta nyt ollut pitkään ostamatta. Ehkä pari kertaa vuodessa tulee joku rivi lottoa tai eurojackpottia laitettua.
Joskus 6v sitten tuli jokerista voitettua n. 700, muuten tullut jotain parin euron voittoja.
 
No oikeastaan en. Yhtään arpaa tai lottoriviä en oo ikinä suoraan ostanut. Johonkin työpaikan porukkaan oon osallistunut muutaman kerran, kun ei ole vaatinut muuta kuin heittää kolikon kippoon. :grin Miehen Veikkaus -tilillä veikattiin myös muutamalla eurolla Euroviisu -voittajaa. Joskus baarissa saattanut jonkun siivellä heittää pari kolikkoo pelikoneeseen. Arpoja saanut silloin tällöin lahjaksi, varmaan joku 20€ isoin voitto, mitä tullut. :rolleyes:
 
Jouluksi ostan kalenteriarvan miehelleni ja joskus veljellekin. Jos ideat loppuu kesken saatan myös joskus ostaa muutaman arvan synttäri-/joululahjaksi jollekin henkilölle. Itselleni en osta kun minä en niistä voita mitään. :hilarious:
 
Tulee laitettua lottoa, eurojackpotia jne. Ei joka viikko kuitenkaan.
Pieniä summia, 50 e ja alle oon voittanut, iso potti ei oo vielä osunut kohdalle :joyful:
 
Sattunaisesti tulee veikattua. Arpoja ostetaan merkkipäivinä lahjaksi. Hyvin pieniä voittoja vaan tullut.
 
Takaisin
Top