Veikataan syntymäpäivää

maa21tam24

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tammikuiset 2024
Vauvat syntyy harvoin laskettuna aikana, milloin veikkaat että teillä tullaan maailmaan? 😁
 
Itse veikkaan että meillä tullaan ennen laskettua aikaa. Esikoinen syntyi tasan kuukauden etuajassa, onneksi terveenä ja hyvinvointisena. Jotenkin tuntuu siltä että tämä raskaus voisi mennä vähän samaan tapaan kuin ensimmäinen, yritän ottaa hieman rauhallisemmin kuin ekan kanssa, niin ehkä tämä pysyy hieman pidempään masussa 😅 Eli LA on omien laskelmien mukaan 25.1, luulen että vauva tulee 4.1.
 
Mä toivon että saisin jakaa syntymäpäivän vauvan kanssa eli 24.1 😍❤️ näillä näkymin LA 29.1
 
Esikoisen synty 42+3, toka 41+1 joten jospa tää tupsahtais sit siinä lasketun tienoilla. Veikkaan siis 20.1. joka on myös mun äidin syntymäpäivä 😁
 
Esikoisen synty 42+3, toka 41+1 joten jospa tää tupsahtais sit siinä lasketun tienoilla. Veikkaan siis 20.1. joka on myös mun äidin syntymäpäivä 😁
En varmaan kestäisi jos mulla menisi lasketun ajan yli 😅 Ensimmäinen raskaus oli kyllä helppo, mutta tyttö syntyi tasan kuukauden etuajassa, joten en sitä viimeistä kuukautta "tarvinnut" kokea. Toivon että tämäkin tulee aikaisemmin, ei nyt ehkä ihan kuukautta aikaisemmin mutta kumminkin 😄
 
Se oli kyllä aika karmeeta 🙈 42+2 alettiin käynnistelemään mut silti meni melkein vuorokausi vielä ennen kun oli muksu pihalla 😅 Vois munki puolesta tulla hyvissä ajoin, mut ei tosiaan ehkä ihan noin ajoissa kun siellä 😄❤️
 
Täällä veikataan joulukuista. LA 9.1., mutta molemmat aiemmat syntyneet 38+. Ja kun varmasti jouluaattoa jännittää, niin silloinhan se sitten varmasti tapahtuu..
 
Mä en osaa veikata edes, tuleeko tammikuinen vai helmikuinen 😄 Ultrassa la:ksi tarkentui 29.1. kun olin koko ajan itse veikannut 1.2.
 
La tarkentui ultrassa 23.1.24, mutta veikkaan, että menee tästä yli jonkin verran. Veikkaan että syntyy 29.1.2024.
 
Takaisin
Top