Veikataan syntymäpäivää

La nyt 18.1 veikkaan että syntyy vähän aikaisemmin ehkä 14.1, hassua muuten että on sama laskettu kun esikoisesta joka syntyi sitten 9.1, kuopus syntyi 4 päivää ennen laskettua.
 
Edellisen lapsen syntymäpäivän ennustin täysin oikein ja pituus ja painokin meni melkein nappiin.

Nyt vielä aikaista sanoa, mutta 10 .1 on la. Niin veikkaisin 6.1.
 
Mulla on laskettuaika 3.1. Oon läheisistä huomannu, että etenkin ensimmäiset lapset menee lähes aina poikkeuksetta yliajalle, joten tekis mieli veikata sitä. Etenkin jos lapsi on yhtään äitiinsä tullu, ni varmasti tulee ainakin viikon myöhässä.

Veikkaan kuitenkin, että isäänsä tulee enemmän. Sen kertoo jo sekin, että oon täällä ryhmässäkin lasketun ajan perusteella eka. EKA? MÄ? Niin outoa olla se eka, että tän täytyy olla tullut isäänsä ja syntyy etuajassa ja just sillon kun itse viimeisimpänä haluaisin sen syntyvän eli: 31.12.2022 😆 Klo 05:29. (Ja siis samallahan se periaatteessa on sit myös minuun tullut, kun on aina se ikäluokkansa viimeisin.)
 
Mulla kans la 3.1 ja mä nään sieluni silmin sen et köllöttelen synnytystuskissani sairaalassa kattelemassa uuden vuoden raketteja ikkunasta😄 mut oikeesti taidan veikata 6.1.
 
  • Tykkään
Reaktiot: MMV
Mulla tänään muuttui helmikuisesta tammikuiseksi NT-ultrassa, uusi la siis 30.1, mutta epäilen että menee helmikuun puolelle - itse synnyin 10pv yli lasketun ajan. Veikkaan 3.2 koska sitä myös toivon, olisi palindromisyntymäpäivä!
 
Laskettu aika on 10.1, mutta oon asennoitunu synnyttämään jo joulukuussa, kun on kaksoset. Mun isän synttäripäivä (myöskin kaksonen ☺️) oli 3.1, niin jotenkin ihanalta tuntuisi jos syntyisi samana päivänä. Mutta kaikki käy, päivä ku päivä 🥰
 
Laskettu aika on 10.1, mutta oon asennoitunu synnyttämään jo joulukuussa, kun on kaksoset. Mun isän synttäripäivä (myöskin kaksonen ☺️) oli 3.1, niin jotenkin ihanalta tuntuisi jos syntyisi samana päivänä. Mutta kaikki käy, päivä ku päivä 🥰
Mun mies on myös syntynyt 3.1!
 
La 7.1. mutta vahva veikkaus, että ennen joulua hän saapuu maailmaan. Isällään on synttärit 15.12. niin jotain 16.-23.12 välillä.
 
Kaksi edellistä olleet aika tarkkoja lasketun ajan suhteen, joten veikataan tälle 9.1. (la 10.1.).
 
Takaisin
Top