Veikataan syntymäpäivää

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. :smiling-eyes: Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy?
 
Näin alkuvaiheessa raskautta veikkauksena on että koska kyseessä on esikoinen, menisi se yli lasketun ajan. La nyt 16.1. Mutta veikkaan että aikaistuu. Veikkaan villisti 23.1.
 
Kaks edellistä syntyny laskettuna niin eiköhän tääki :D 14.1. :)
 
Ensimmäinen meni pari viikkoa yli laskerin ajan. Jos tällä kertaa sama tilanne, voisi syntymäpäivä olla 21.1. 💕
 
Esikoinenkin syntyi päivää ennen laskettua niin tuskin tämäkään yli menee. Veikkaan 16.1.
 
Ykkönen syntyi laskettuna päivänä ja melko vauhdilla, joten jos loppuun asti päästään, niin tälläkertaa vähän aikaisemmin vois lähteä synnärille 😅

Laskettua päivää tai jopa ennen, veikkaan mää… La ovulaatiosta laskettuna 11.1 ja nla-automaattilaskurin mukaan 15.1
 
Veikkaan perjantai 13. 😁 Se olis hyvä päivä, jos syntyy taas sektiolla. Jos alakautta, niin varmaan savustetaan ulos sit 1.2. 😅
 
Mä veikkaan myös yliajalle menoa kun esikoinenkin meni, joten veikataan vaikka 1.2.
 
Luulen, että menee yli (ja vähän vaihtelevan kierronki puolesta jo varmaan toi la ei ihan tarkka), niin sanotaan 28.1.
 
Laskettu vasta 28.1. niin hmm, "pelkään", että menee tämän yli ja helmikuun puolelle! Olen kuitenkin optimisti ja toivon, ettei kovin liikaa yli eli sanotaan vaikka 2.2. (Jos lapsi syntyykin helmikuussa, joudunko vaihtamaan toiseen ryhmään? :tears:)
 
Laskettu vasta 28.1. niin hmm, "pelkään", että menee tämän yli ja helmikuun puolelle! Olen kuitenkin optimisti ja toivon, ettei kovin liikaa yli eli sanotaan vaikka 2.2. (Jos lapsi syntyykin helmikuussa, joudunko vaihtamaan toiseen ryhmään? :tears:)
Haha, et joudu! Mulla kävi sama esikoisen kohdalla, et synty lokakuussa, kun laskettu 1.11. Tiedän kyl hänen syntymäpäivänsä, mut silti saatan esim. puhua "marraskuisesta", kun täällä se niin jäi päälle 😅
 
Laskettu vasta 28.1. niin hmm, "pelkään", että menee tämän yli ja helmikuun puolelle! Olen kuitenkin optimisti ja toivon, ettei kovin liikaa yli eli sanotaan vaikka 2.2. (Jos lapsi syntyykin helmikuussa, joudunko vaihtamaan toiseen ryhmään? :tears:)
Mäkin olen miettinyt tuota samaa! La mullakin vasta 30.1. 😂

Ja musta tuntuu että menee helmikuun puolelle. Veikkaan 6.2.
 
Takaisin
Top