Veikataan syntymäpäivää

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. :smiling-eyes: Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy?
 
Mikäli raskaus jatkuu normaalisti, niin veikkaan että syntyy marraskuun puolella, koska edellinen synnytys alkoi kaks viikkoa aikasemmin. tässä on jo monta synnytystä takana, niin veikkaan ettei laskettuun aikaan asti päästä. :smiling-eyes:
muutellaan sitten veikkausta matkan varrella jos tarvii :tears:
 
Edellinen syntyi spontaanisti käynnistyen tasan laskettuna päivänä. Veikkaan, että tämä uusi tulokas on yhtä tarkka tapaus, tai sitten heittää päivän tai pari jompaan kumpaan suuntaan.
 
Mä uskon myös että täältä tulee marraskuinen. Kaksi edellistä syntynyt yli kaks viikkoa ennen laskettua aikaa niin toivon kyllä että tämä tekis saman tempun:Smiling Face With Open Mouth
 
Mä toivoisin, että tulis marraskuinen, koska kivempi viettää äitiyslomaa vauva maailmassa kuin vauva mahassa. mutta luulenpa aika vahvasti, että menee tämäkin pari viikkoa yli lasketun ajan..
 
Veikkaan, että tämäkään tyyppi ei ihan loppuun asti saa kyydissä köllötellä, joten sanotaan vaikka 28.11.
 
1.12.22 tai 2.12.22 olisi ainakin kivan kuuloinen päivämäärä syntyä :smiling-eyes: saapa nähdä!
 
Veikkaan että reilu viikolla menee yli lasketun, joten sanotaan vaikka 10.12.
 
Esikoinen syntyi tarkasti 40+0. Veikkaan että tämäkin syntyy laskettuna 40+0(18.12.22) tai muutaman päivän yli.
 
Esikoinen tuli käynnistyksellä 40+6, joten veikkaan että jos kaikki menee hyvin, niin kaveri tuleekin tammikuun puolella, kun LA on 29.12.
 
Laskettu aika on 23.12. Voi olla että vietetään joulu sairaalassa että olisko sitten 26.12 :Winking Face:
 
Takaisin
Top