Veikataan syntymäpäivää

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy? Voitte toki antaa useammankin veikkauksen jos mieli muuttuu. :)
 
Kaksi sektiota takana, joten sellainen myös edessä. Yleensä se tehdään 39+3 joten syntymäpäivä olisi 1.11!
 
La 1.11, mutta edelline tuli 38, eli ehkä 23.10
 
Ei pysty veikkamaan vielä yhtään mitään. Lasketun ajan laskurit antaa samoilla tiedoilla eri päiviä ja sekin hämmentää. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
 
Laskettu aika on 4.11. eli veikkaan seuraavaa alkuviikkoa eli 7.11. tai 8.11.!

Edelliset lapset syntyneet 39+6 ja 40+2 :)
 
Mun veikkaus et syntyy +-1 lasketusta eli (jos la pitää paikkansa) 15-17.11. Esikoinen oli pakko synnyttää sektiolla ja oli ns suunniteltu 39+5 mut lääkärin mukaan ois voinu lähteä itestään syntymään anytime. En kyllä oo varma mihin hän perusti tuon et oliko vaan siihen et la niin lähellä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: myös mun äiti ja siskot on synnyttäny suurimmaksi osaksi lähellä laskettua.
 
Mä oon ite muuten vaan täsmällinen ja mies on insinöörin tarkka, ni onks muita vaihtoehtoja kuin laskettu aika? :tears: Eli 14.11. tulee!
 
Ei mitään vahvaa aavistusta. Siskoilla on suurin osa lapsista tullut hieman etuajassa, mutta yhdellä on mennyt kaksi raskautta yli. Mitä oon tukalia loppuraskauksia seurannut, niin veikataan optimistisesti 22.11., numerologisestikin kiva päivä :smiling face with heart-eyes:
 
Esikoinen syntyi 39+5 et jos menis samalla tavalla niin vois olla 7.11. Mutta voi olla että synnytystapaa joudutaan suunnittelemaan etukäteen ja sitten saattaa olla aiemmin. Nuo hienot päivämäärät kyllä houkuttelis :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Mulla esikoisen syntynyt 39+5 ja toinen 41+6 käynnistettynä, joten pahimmillaan vasta joulukuun puolella. Jospa aiemmin. Tuo 22.11.22 ois kyllä hauska :thumbs-up:
 
Koska sektio veikkaan et 2vk aiemmin eli 14.11.
 
Laskettu aika on n. 25.11. Äitini on saanut minut ja sisarukseni hyvissä ajoin ja veikkaan että synnäri voisi kutsua muakin paria viikkoa etuajassa. Eli 12.11 ☺️
 
Laskettu aika oli 2.12. eiliseen asti, ultraääni muutti sen ja nyt 28.11. joten siksi marraskuisiin nyt kirjoittelen.. veikkaan kuitenkin että menee joulukuun puolelle ☺️
 
La 29.11. mutta veikkaan että ensisynnyttäjänä venähtää joulukuun puolelle.. Arvataan vaikka ensimmäistä varhaisultran laskettua aikaa joka olis ollu 2.12. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Takaisin
Top