Veikataan syntymäpäivää

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy? Voitte toki antaa useammankin veikkauksen jos mieli muuttuu. :)
 
LA 4.10. Veikkaukseni 10.10. Esikoinen syntynyt 40+2 :smiling-eyes:

Itse olen syntynyt laskettuna päivänä.
 
Muokattu viimeksi:
Esikoinen syntyi 41+2 ja kuopus tasan 40+0. Veikkaan että jos loppuun asti päästään niin 27.10 kun LA on 25.10. :)
 
Menkkojen mukaan la oli 11.10., varhaisultrassa la siirrettiin 13.10. Veikkaan itse syntymäpäiväksi 13.10. Tai 14.10.
 
21.10 ois meijän vuosipäivä, veikkaan sitä. Laskettuaika 22.10
 
Laskettu aika 1.10., jotenkin luulen että esikoista odottaessa odottavan aika tulee olemaan ekstrapitkä ja menee yliajalle, jos loppuun selvitään...hmm vaikka 7.10. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Laskettuaika 28.10 mutta eikös ne esikoisten synnytykset tuppaa viivyttelemään yliajalle?
 
Mä voisin veikata sitä laskettua aikaa. Kun oon semmonen, et alitajunta tekee työn ja kun asennoidun siihen, et 20.10 tulee, niin sillon tulee :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:Kokemusta ei oo aikaisemmista, joten en osaa sanoo meniskö ennemmin yli vai tulisko etuajas:Grinning Face With Smiling Eyes: joten siksikin veikkaan laskettua:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Mä veikkaan 5.10. tai 6.10. eli päivä tai pari ennen laskettua aikaa (7.10.). Esikoinen syntyi 39+4 ja toka 39+6. En siis ainakaan usko, että mennään lasketun ajan yli.
 
Saa nähdä pysytäänkö lokakuun puolella, mutta veikataan 31.10. LA 22.10, esikoinen syntynyt 42+1 ja toinen 41+5.
 
Takaisin
Top