Veikataan syntymäpäivää

Mulle tuli yksi päivä yhtäkkiä ajatus että tämä syntyy rv 39+5 ja se päivä olisi 9.2. Saa nähdä!

Kuopuksesta tiesin heti että hän syntyy 27.12 ja se se laskettu aika olikin ensin, mutta ultrassa joku mitta heitti virallisen lasketun päivän seuraavaksi päiväksi. Itse ajattelin sen olevan kuitenkin tuo 27. pv ja silloin siis vauvakin syntyi :) Keskimmäisellä oli la 13.7 ja tiesin että hän syntyy kesäkuun puolella ja syntymäpäiväksi tulikin 29.6 :happy:
 
15.2 on siis laskettu aika, veikkaus 17.2. Olisikin hauskaa jos näin kävisi. Esikoisen laskettu oli myös 15. päivä, ja syntyi sitten 17 päivä :wink
 
La on 11.2., joka on sama kuin keskimmäisen syntymäpäivä. En usko että syntyy laskettuna, vaan todennäköisesti noin viikkoa ennen niin kuin isosisaruksensa, eli veikkaan 4.2.
 
Meidän suvussa tuppaa vauvat viihtymään vatsassa, niin veikkaan 24.2, jolloin on 42+0 ja minä ratkean liitoksistani :p
 
Esikoisen laskettu oli 6.8. Ultrassa ei ollut niin pitkällä vaan sen perusteella 10.8. Laskettua ei tuolloin kuitenkaan siirretty. Esikoinen syntyi 5.8.

Nyt kuukautisista laskettu on 6.2. Ultran mukaan laskettu olisi 11.2. Kätilö merkkasi tuon uuden masketun ajan korttiin, eli nyt varmaan eletään sitten sen mukaan. Mutta näiden tietojen perusteella jos veikkaisin syntymäpäivää, niin 5.2. olisi aika hauska sattuma...
 
Takaisin
Top