Veikataan syntymäpäivää

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy? Voitte toki antaa useammankin veikkauksen jos mieli muuttuu. :)
 
Mitäs sitä veikkaisi... :pompus:

Esikoinen syntyi muistaakseni noin viikon lasketun ajan jälkeen. Tämäkin varmaan menee yli, mutta jos arvelisin, että vähän vähemmän.

Sanotaan 12.5! :woot:
 
Oishan se aika ihana ajatus synnyttää esikoinen äitienpäivänä, eli 10.5. veikkaan :rolleyes:
 
Esikoinen syntyi rv 36 lapsiveden menolla, joten veikkaan että tämäkin kaveri syntyy jo huhtikuun puolella. Tai sanotaan vaikka vappuna! Ääni 1.5. :blob6
 
Esikoinen syntyi aikanaan viisi päivää lasketun ajan jälkeen. Nyt kuitenkin toivoisin että jospa sattuis syntymään laskettuna niin olisi sama syntymäpäivä kuin miehellä :love017 eli 12.5
 
Veikkaan tasan viikkoa ennen laskettua eli 27.4, tulee syntymään suunnitellulla sektiolla eli siinä viikolla 39 :)
 
Esikoinen syntyi reilu 2vko ennen laskettua, veikkaisin, että tämäkin etukäteen mutta ehkä vähän myöhemmin... Veikataan vaikka 3.5.! :happy:
 
Mun kaks ekaa on syntyneet 38+5... Mut epäilen että tämä syntyy 39+2 eli 4.5.-20
Jos pysyy kyydissä nämä alun kriittiset vaiheet :Heartred
 
Mulla 40+0, 40+1 ja 38+6 ja nyt la 16.5. joten veikkaan 9.5.
 
Esikoinen syntyi täsmällisesti joten sanoisin tämän syntyvän 3.5. (La 4.5.) :grin
 
Laskettu aika olis 18.5, mutta koska kohtu näyttää päättävän vuokra-ajan säntillisesti noin kaksi viikkoa ennen laskettua, niin arvaan 5.5
 
15.5. tai 20.5. eli 40+6 tai 41+4. Edeliset on syntyny 41+2, 41+1, 41+3 ja 41+0.
 
Varmaan menee viikko tai kaks lasketun ajan yli. Eli ehkä kesäkuun vauva. Kaksi aiempaa on syntynyt 10pv ja 9pv yli lasketun ajan.
 
Viimeksi syntyi päivän ennen laskettua, nyt ehkä menee pari päivää yli.
 
Takaisin
Top